Proaspăt scoase din colet (2)

Și am revenit cu această rubrică. Din păcate nu prea am mai avut timp de dat comenzi, nici de luat, așa că azi m-am trezit cu un reaviz și am dat fuga să le iau. 

De pe site-ul LIBRIS:
 O familie de mucenici de Rodica Pătcaș 
(am cumpărat-o nu pentru că sunt cine știe ce credincioasă, ci pentru că este despre Romanovi si sunt interesată de tot ce ține de istoria Rusiei in general și Dinastia Roamnov în special) 

 The woman in black de Susan Hill
(deși am cartea și in limba română, filmul mi-a plăcut atâââât de mult încât nu m-am putut stăpâni să n-o cumpăr; plus fața lui Daniel Radcliffe pe coperta! )

De pe site-ul Prăvălia cu cărți:
 Năluca și Năucul de Stacey Kade 
(despre care am auzit numai de bine și conține o fantomă, așa că nu se putea să lipsească din biblioteca mea)
și ultima achiziție Chimie perfectă de Simone Elkeles
(chiar mai trebuie să explic de ce? Uitați-vă la copertă! )

Comentarii

  1. Atatea carti faine... Sa le citesti cu placere! Imi inchipui ca asa va fi, pentru ca toate sunt foarte tari. :)
    P.S: Si eu am setea asta de informatii despre Romanovi. Nu stiu de ce, dar mereu mi s-a parut interesanta povestea lor:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie :D Cred că am văzut fiecare documentar posibil cu ei :x

      Ștergere
  2. Va invit la un nou concurs pe blogul meu ce are ca premiu o carte la alegere in valoare de maxim 50 de lei http://elkosta-books.blogspot.com/2012/04/concurs-de-paste.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe :x
    Să citeşti 'Năluca şi năucul' după AV şi 'Cele 13 motive' :)):x
    E super tare 'Năluca şi năucul' :x

    Spor la citit :*:*

    ps: Ai văzut că o să scoată la Leda vol 2 din 'Nu plânge sub clar de lună' ?:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci. :* Și ție spor la citit ;;) aștept recenzii.

      Am văzuuuut! :x Abia aștept. Sunt curioasă ce se mai întâmplă, pentru că primul volum a fost cam scurt. :D

      Ștergere
    2. Şi eu aştept recenziile tale- îţi aduc aminte că ai promis că mă vei corupe să citesc 'Vampirii din Morganville'
      Eh, mai ai ceva de aşteptat :D. Mai ales că vineri o să plec la ţară (unde netul- dacă îl prind :))- se mişcă îngrozitor de lent) şi o să am timp să citesc tooot :x şi să fac recenziile pe hârtie :x

      Am să încerc să intru- poate ţine Şefu' cu mine şi mă lasă- pentru că mi se pare îngrozitor şi de neimaginat să nu scriu pe blog zi de zi :(

      Ștergere
    3. Așa e! O să mă ocup de recenzia aia cât de curând! >:)
      Și că tot a venit vorba, faci și tu o recenzie despre AV? ;;) Mi-ar plăcea s-o citesc.
      Și înțeleg perfect, nici eu nu pot să stau o zi fără să-mi verific blogul! :D

      Ștergere
    4. Uite chiar acumă o să mă uit peste primul volum să-mi aduc aminte- impropriu spus :))- ce anume se întâmpla :x Fi pe fază că te voi uimi :))

      Nu ştiu dacă şi la tine e la fel, dar eu când citesc o serie totul se leagă. Adică ştiu acţiunea în maaare, dar nu ce s-a întâmplat în fiecare volum :)

      ps: Când pot să te găsesc şi eu pe mess? :))

      xoxo

      Ștergere
    5. Exact la fel mi se întâmplă și mie. Mă mai ajută titlurile câteodată ca să-mi dai seama ce și pe unde s-a întâmplat dar in rest.. :D

      Păăăi poți să mă găsești pe mess :-? nu știu.. acum ești? Că pot să intru. ^^

      Ștergere
  4. Abias astept sa pun si eu mana pe Chimie perfecta <3
    Lectura placuta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu abia aștept s-o citesc! :D
      Lectură plăcută și țiiie! :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare