Leapșa.

Am primit această leapșă de la Ramona Alexis. Mulțumesc! :)

1. Prenumele meu.
Anna (prefer)
2. Culoarea preferată.
Verde închis
3. Filmul preferat.
Apel misterios (When a stranger calls). I just love Camilla Belle!!!
4. Piesa preferată.
”Once upon a December” - Aaliyah
5. Ultima piesă ascultată.
”You got me” - Colbie Caillat
6. Prima recenzie făcută.
”Prințesa ghețurilor” de Camilla Lackberg
7. Prima carte fantasy/YA citită.
”Harry Potter și Piatra Filozofală” de J.K. Rowling
8. Ultima carte citită.
”Agnes Grey” de Anne Bronte
9. Cea mai tare carte citită până acum.
Sincer, chiar nu pot să aleg numai o carte, dar să zicem ”Jocurile foamei” pentru că este cea mai recentă carte care mi-a făcut nopți albe.
10. Ultima carte cumpărată.
Pachetul cu 5 cărți scrise de Agatha Christie, de aici.
11. Ultima carte primită (cadou/sponsorizare etc.).
”Cadoul” de Cecelia Ahern
12. Autorul/Autoarea preferată.
J.K. Rowling
13. Câine sau pisică.
Pisică
14. Biblioteca ideală (poză necesară).
15. Cea mai bună continuare a unei cărți.
”Harry Potter și Camera Secretelor”
16. Cea mai proastă continuare a unei cărți.
Nu știu, pentru că de obicei atunci când continuarea este proastă și primul volum este, așa că nu ajung să citesc continuarea. Logic, nu? :)
17. Vampiri sau vârcolaci?
Mă întrebi (tu leapșă) ce aleg între un mort-viu și un cățeluș pufos (rău, dar are blăniță)? Vârcolaci! 
18. Filmul sau cartea?
Cartea și apoi filmul
19. Editura preferată.
ALL
20. Cine vă mai primi această leapșă?
Am văzut că majoritatea o aveți, așa că oricine o dorește poate s-o ia! :)

Comentarii

  1. Am ras un pic cand am citit raspunsul de la 17:)) Dar ai dreptate, e mai dragut un catelus pufos decat un mort viu:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Cel puțin mortul viu clasic, așa dacă trebuie să aleg între Edward Cullen și un vârcolac..:)) e altă poveste.

      Ștergere
    2. Si daca mai intra si Damon Salvatore in discutie, total alta poveste:))

      Ștergere
  2. Voi fura si eu Leapsa daca nu te deranjeaza :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare e raspunsul de la 17! :))

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare