To be or not to be.

Well recunosc că îmi place să mă uit la diferite emisiuni de scandal. Nu neapărat din curiozitate față de scandalul în sine, cât pentru a vedea ce mai face lumea pentru a ajunge pe micul ecran. De fiecare dată apare câte-un personaj nou care mă uimește cu povestea lui/ei.
În seara asta mă uitam la ”Un Show Păcătos” (neimportant) și este o tipă, asistentă a emisiunii dacă nu mă înșel, care are în jur de 25 de ani - apreciez neelegant - și acum i-a venit ei geniala și neegalabila idee să-și amintească de unu care a violat-o la 11 ani. Da, un lucru oribil, nu asta e ideea!
Cică maică-sa este acum în spital pentru că x și y au adus diferite jigniri la adresa fetei ei. Acum, întreb eu, de ce simte - tipa - nevoia de a ne împărtăși nouă această problemă a ei? Mai ales de ce acum? Da, pentru audiența emisiunii (deși nu înțeleg de ce i-ar interesa pe unii în mod special cazul ei) și pentru a-și face fața cunoscută. Și cum de maică-sa nu are altă treabă în spital decât să vorbească în emisiune? :) Just asking.
Mă rog, poate e o șmecherie pe care n-o înțeleg eu; se mai întâmplă.
Încerc din ce în ce mai mult, să ma detașez de lucrurile de genul ăsta. Chiar dacă ele se întâmplă la TV sau la școală sau oriunde pe lângă mine. Dar unele sunt chiar deranjante. Da, știu, o să spuneți ”Păi ce treabă ai tu? Nu te interesează, sau te enervează, nu te uiti!”. Corect. Numai că în ultimul timp, oriunde te uiți vezi așa ceva.
Cu toate astea, vreau să fiu o persoană care acceptă societatea așa cum e, cât se poate de mult. Și pot spune că-mi iese cât de cât. Dar totuși este o problemă când o cur*ă zice că e virgină. Cât timp fiecare știe cine e și de unde a plecat și nu încearcă să fie din negru alb sau invers, nimic de zis, chiar respect persoanele care sunt împăcate cu ceea ce fac. Păcat că sunt foarte rare cazurile.
Oricum nu vă faceți griji, oricât de varză sunteți, mereu o să aveți ceva de făcut. Emisiunile o să aibă nevoie de audiență și peste 2 și peste 20 de ani. Be relax!

P.S. Nu știu cine e tipa, nu mă interesează, este doar un exemplu.

Postări populare