Și am început cu dreptul..

Am ajuns la școală într-un final. Așa adormită cum eram, am nimerit sala de clasă în care aveam prima oră (dacă nu ne mutăm de 10 ori în săli diferite degeaba ne-am mai apucat) și m-am trântit în prima bancă. Colega, A., a scos un catalog de la AVON și uitatul prin el a fost preocuparea mea principală până dna. S. (profa de română) a intrat în clasă.
Spre bucuria mea și a alor mei colegi, și-a dat seama că suntem varză după vacanță și ne-a pus să copiem ceva din manual (sperând că noi o să conspectăm) timp de două ore. Trebuie să menționez că orele au trecut chiar repede spre surprinderea mea. Două ore în care am aflat ce au făcut în vacață ceilalți și tot restul chestiilor care se pot vorbi într-o oră (aaa da, am și scris).
După cele două ore de română, urmează una de mate. (gen) Fasole cu ciolan.
Să mă repet și să spun că nu am notă și sunt super stresată? Nu. De ce? Pentru că am o profă super funny. Chiar dacă vorbește o limbă diferită de a mea, she's always funny! (chiar și când îmi trece câte-un 4 și face fața de ”iar ai reinventat matematica”)
Am rezistat cu brio și acestei ore, dar apoi mi-am dat seama că deja sunt la școală de trei ore și totuși... 
Cum urmau niște ore (hmm..) plictisitoare și fără rost, am luat-o pe A. și am sters-o de acolo! 
Mâncarăm o pizza să merserăm acasă! Așa se termină o adevărata zi de școală! 


P.S. El a rămas la fel de drăguț. Iar hanoracul grena a fost la locul lui! :)

Postări populare