Proaspăt scoase din colet (6)

 Hello folks!
Azi am avut o mare surpriză, făcută de Librăria Online Libris!
Am primit cartea ”Cele tre1spr3zece motive” de Jay Asher pe care mi-o doream de când apăruse link-ul de precomandă, dar n-am cumpărat-o atunci pentru că aveam altele în plan.
Deci vreau să mulțumesc Librăriei Online Libris pentru că mi-au oferit-o! 

Here is my new sweetheart:


Nu știu de ce dar mie cartea asta-mi promite multe. Sunt sigură că o să mă impresioneze. Doar un feeling. :) 
O puteți comanda de aici.
Și nu uitați de cărțile în engleză pe care le găsiți tot pe site-ul celor de la Libris, credeți-mă sunt chiar foooarte multe și foooarte interesante și sunt chiar aici.

Acum, că am rezolvat problema comentariilor (mi-a fost dor să vorbesc cu voi), ce ați mai făcut? Ce cărți ați mai citit/comandat?
O zi frumoasă! 

Postări populare