Femeia în negru de Susan Hill (The Woman in BLACK)

Uite una din cărțile pe care n-o să mă satur niciodată să le recitesc. Parcă de fiecare dată când o răsfoiesc descopăr ceva nou. Sincer, carte asta chiar merită citită.
Am cumpărat-o acum câteva luni de pe site-ul Libris, unde mai târziu, mare mi-a fost plăcerea s-o găsesc și în engleză, aici. Deci acum se află în dublu exemplar (română/engleză) în biblioteca mea.
Am analizat mult timp coperta, care la vremea aia nu-mi oferea nicio informație; îmi părea chiar plictisitoare și depăsită. Apoi, totul a început să prindă contur..
Arthur Kipps, un tânăr avocat, este anunțat de șeful său, domnul Bentley, că extraordinara doamnă Drablow, a murit de curând. După aflarea câtorva detalii legate de viața respectivei cucoane, lui Arthur îi este înmânata sarcina de a merge în Casa din Mlaștina Țiparului, pentru a se ocupa de hârțogăria acesteia. 
Tânărul avocat nu poate refuza, deoarece este amenințat cu pierderea slujbei, așa că se îndreaptă spre târgușorul Crythin Gifford, unde trebuie să aștepte refluxul pentru a ajunge la Mlaștină. 
La înmormântarea doamnei Drablow, Arthur zărește o femeie înbrăcată în  negrul cel mai închis, care era numai piele și os
Ciudat este că, din aceas zi, în Crythin Gifford încep să moară copiii, fără niciun fel de explicație logică.. De ce? Cine este de fapt ”Femeia in negru”?
Eu zic să nu mai stați pe gânduri, dacă vă plac cărțile care vă fac pielea de găină, tocmai ați găsit ceva mai bun de atât. Lectură plăcută!
Mândră și solitară, Casa din Mlaștina Țiparului veghează asupra smârcurilor cu apă sărată, bătute de vânt și aflate de cealaltă parte a Digului celor Nouă Vieți. Arthur Kipps, un tânăr avocat, este trimis să participe la înmormântarea singurului locatar al casei, neștiind de secretele tragice ce zac ascunse dincolo de ferestrele oblonite. Abia după ce vărește o tânără femeie palidă, învășmântată toată în negru, începe să fie copleșit de neliniște, sentiment întărit de localnicii care ezită să vorbească desprea strania apariție - și intențiile ei cumplite.
”Femeia în negru”, o poveste cu fantome plasată în epoca victoriană, este unul dintre cele mai cunoscute romane ale scriitoarei britanice Susan Hill.
www.womaninblack.com 


HERE IS THE BOOK IN ENGLISH.
AICI E CARTEA ÎN ENGLEAZĂ.


HERE IS THE BOOK IN RO.
AICI E CARTEA ÎN ROMÂNĂ.

Postări populare