Guess who I am.

De curând m-am apucat să citesc ”Aventurile lui Sherlock Holmes” și pot spune că mă fascinează! Tot! 
Simțul observației pe care-l deține Sherlock este pur și simplu departe de vremurile astea; poate ăsta e motivul pentru care-mi place așa mult. Adică, să fim serioși, noi chiar suntem atenți la ce se întâmplă în jurul nostru? Chiar observăm persoanele care mișună pe lângă noi, sau putem cunoaște pe cineva numai uitându-ne la el? Nu.
Suntem superficiali și catalogăm oamenii după detalii minore și în majoritatea cazurilor eticheta lipită de noi, pe ei, este cea greșită. Pentru că nu știm să cunoaștem, pentru că ne pripim. Dar, la rândul nostru ne așteptăm ca anumiți oameni (cei pe care-i alegem noi) să depună eforturi uriașe pentru a ne cunoaște, pentru a intra în viața noastră - nu cu bocancii - prin moduri cât mai interesante și cât mai scoase din filme siropoase. Dar noi ce-am face de fapt pentru cei pe care-i observăm, în caz că ajungem să-i observăm..
Suntem complet pe lângă.
Experiment: Ieși afară, privește oamenii, încearcă să le vezi toate detaliile, să le ghicești viața!

Postări populare