Proaspăt scoase din colet (5)

Hello folks!
Azi mi-am amintit de o veche comandă, pe care trebuie s-o ridic de la poștă de două săptămâni  și care zăcea printre alte colete în așteptarea mea. Așa că, am dat fuga în centru, am nimerit clădirea de pe unde-mi iau eu comenzile, am anunțat-o pe doamna respectivă că am și eu un colet care mă tot așteaptă și e singurel și vreu să-l adopt, să-l plătesc și să-l iau acasă, pe românește. Se uită printre hârtiuțele interminabile pe care le are întotdeauna pe masă și zice ”Nu, nu avem nimic pe numele dumneavoastră!”. Și... mi-a picat fața. 
Dar după ce s-a mai uitat puțin prin hâțoagele de pe lângă dânsa, desigur, mi-a găsit și mie hârțoaga cu numele meu pe ea. 
Mi-am luat coletul și am traversat orașul împreună, până acasă.
Așa e când dragostea învinge. 

Deci acestea sunt:

”Suflete pereche” de Cecelia Ahern (pe care am citit-o, i-am dat-o și unei colege s-o citească, i-a plăcut maxim, așa că i-am dăruit-o și mi-am comandat alta; recenzia în curând)

”Pe urmele lui Harry Winston” de Lauren Weisberger (nu știu nimic despre carte, dar era comanda prea mică și am luat o carte la nimereală ca să fac un preț decent; sper să fie drăguță)

Ele două sunt iubirile mele de azi. 
Să aveți o zi frumoasă! (mai ales dacă sunteți printre cei care au stat acasă azi, că fu cerc)

Comentarii

  1. Trebuie să-mi spui de unde ai emoticoanele astea drăguţe :D
    Am văzut filmul "P.S- I love you", făcut după romanul Ceciliei Ahern, nu am găsit cartea la biliotecă :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am luat de pe: http://glitter-graphics.com/

      Am citit și ”P.S. I love you”, chiar e frumoasă! Încearcă s-o cauți pe net sau prin librării. :*

      Ștergere
  2. Suflete perecheee! <3 Doamne ce mult mi-a placut cartea aia! :)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie! E genială! N-o mai lăsam din mână! :)) Plus toate fazele funny cu Alex și Rosie! :x

      Ștergere
  3. Ooo da :)) cine a reuştit să dea drumu' la comm ? Daaa, tuuu sau euuu sau noooi :))

    Mişto cărţileee. Vreau şi eu Suflete pereche :o3 :))

    Eh app mişcă-ţi poponeţul pe mess că e urgent :)) :x :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu care a reușit dar e bine că merg. Eu m-am trezit cu ele așa :))
      Magie! :))
      Intru imediat și pe mess :*

      Ștergere
  4. O sa vreau si eu o sa vreau sa citesc Suflete Pereche :D Intr-o zi cu soare. Eu momentan lecturez Cartea Viitorului de aceeasi autoare si mi se pare simpatica :D
    Sa ne zici cum ti se pare si cealalta carte :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt curioasă și eu cum e. :D Abia aștept recenzia la ”Cartea Viitorului”,eu oscilez între a o cumpăra sau nu :D

      Ștergere
    2. Când o să pun recenzia îţi dau de veste însă s-ar putea să mai dureze ceva timp că acum am examene :)) Nu stiu cum e Sufletele Pereche faţă de asta :-? Cartea Viitorului e frumoasă până acum însă nu mi se pare excepţională. Mai caută nişte recenzii poate afli mai multe păreri :D

      Ștergere
    3. Baftă la examene! ”Suflete pereche” e foarte frumoasă și amuzantă mai tot timpul. Poate o s-o citești să vezi cum e. :D

      Ștergere
  5. Ataaaat esti de comica atunci cand pui chestiile alea... :))
    :> Ai povestit asa de frumos 8->

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept sa citesc recenziile!:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare