Generația Messenger vs. Generația etnobotanice

Azi am dat de un clip care mi-a demonstrat că ăștia născuți prin '95/'96 au fost ultima generația de care se mai poate lega ceva. 
Celorlalți deja li s-a rupt filmul și nu au nicio treabă cu realitatea.
Nu știu părerea voastră, poate unora li se pare funny să-l vadă pe copilul ăla de 13 ani, cu un cuib în cap, că se ia de pu*ă și se sparge-n figuri; pe mine mă scârbește.
De când l-am văzut, mă tot întreb cui i-a venit ideea asta genială și ce fel de părinți are acest copil. Încerc să găsesc partea distractivă sau plăcută dar nu reușesc. De ce ar trebui să-i placă unui om, un copil care-și caută anturaj să alunge plictiseala, vrea să facă și câteva absențe da-l încinge mă-sa, e liber și nu ascultă de nimeni plus că se mai și ridică ușor de la sol.
Îmi place mult mult de tot când spune ”Profa zice că-i util dar sunt doar un copil”. Atunci de ce te ții scumpete de pu*ă, că ești doar un copil..
Legalizați-le frate că unii se chinuie! 

P.S. Da, are o voce super băiatul, dar nu așa..

Postări populare