Just who I am.


Nu, n-o să mă placi din prima. O să-ți ia mult timp să te obișnuiești cu personalitatea mea schimbătoare. Vei încerca să scapi de cicălelile mele, dar te vei surpinde venind să-mi ceri sfaturi. Îți vei dori să-mi cunoști secretele. Apoi va interveni monotonia, te vei plictisi, ne vom certa.
Cu siguranță îți voi lipsi. Îți vei verifica telefonul cât de des poți. Vei simți dezamăgirea pe care am simțit-o și eu cândva. Vei încerca să dai de mine și eu te voi lăsa să mă găsești, exact acolo unde știai că sunt. Îmi vei povesti cât ți-am lipsit, cum vrei să fim iar ca la început, cum regreți că n-am fost împreună când trebuia. Apoi totul va fi ca la început. Te voi cunoaște așa cum nici tu nu te poți cunoaște. Îți voi permite să intri în viața mea, cu măsură. O să înveți câteva din șmecheriile mele. Vei râde mult, garantez.
După un timp vrei ajunge să-mi folosești șmecheriile în societate, mă vei cita fără să-ți dai seama. Voi fi un exemplu în majoritatea lucrurilor pe care le faci. Dacă te vei putea abține, îți vei construi propria viață cu ajutorul meu, dacă nu, vrei încerca s-o acaparezi pe a mea. Atunci vei întrece o limită.
Te voi face să mă vezi ca pe un fenomen distructiv al naturii. Nu prin limbajul violent pe care crezi că ți-l voi adresa. Tocmai prin plăcerea mea de a scăpa de tine cât se poate de repede. O să-mi răspunzi, o să te aperi, o să te întrebi ”de ce?”. Dar dacă îți vei aminti de momentele când te-am invitat în viața mea, de tot ce te-am învățat, de toate părerile de rău pe care mi le-ai prezentat după ultima ceartă, nu-ți va păsa de cât de mult vreau eu să scap de tine. De fapt nici nu mă vei crede. Exact așa de simplu pe cât pare, doar un ”nu te cred” dar unul autentic, nu vreau să vorbească numai șocul care te-a acaparat. După, toate vor reveni la normal, vei fi singura persoană care a reușit să mă cunoască vreodată și vrei înțelege că a fost un test pe care l-ai trecut. Un test pe care-l dau numai persoanele la care țin fără pic de regret.
Dar experiența m-a învățat că asta e ceva ce cu siguranță nu vei face și așa îmi vei arăta cât de puțin a însemnat tot și cât de puțin meriți în continuare. Mă vei face să fiu persoana falsă pe care ai avut impresia că ai cunoscut-o. Și fix asta voi rămâne pentru că nu meriți dovada care să-ți contrazică gândurile. Dacă te vei afla în situația asta, spre să mori în chinuri, will be better for you.


For fans.

Postări populare