Liars will never change.

Ați simțit vreodată că vreți să vă reorientați spre altă planetă, să părăsiți Terra pentru totdeauna? Ei bine, eu am început să am sentimentul ăsta din ce în ce mai des. Nu știu cum s-o mai spun frumos, dar chiar mi se face silă de oamenii din ziua de azi. De toate fețele lor ascunse, de câtă muncă trebuie să depui ca să găsești pe cineva de încredere și de energia pe care ți-o fură ”statul cu garda sus” pentru că nu știi niciodată care nebun se trezește că îi furi aerul. Să ziceam că lucrurile astea nu ar fi așa deranjante și lipsite de orice urmă de bun simț, dacă ar avea un motiv la bază. Dar sunt oameni care atunci când aruncă în alții cu pietre (fără ase gândi în primul rând la ce fel de oameni sunt ei) o fac numai pentru amuzament, pentru a-și petrece o zi într-un mod funny.
Nu spun că eu nu fac parte într-o oarecare măsură din oamenii care aruncă în alții cu.. tot ce găsesc, dar frate, unii deja semnalizează prea tare! Trebuie să recunoaștem că și partea asta răzbunătoare, face parte din caracterul omului (tot respectul pentru cei care se pot controla) dar în primul rând, atunci când vrei răzbunare, viitoarea ta victimă trebuie să-ți fi făcut ceva! Nu sunt aici pentru ca vă da lecții pe comportament, nici nu mă interesează așa ceva; însă aș vrea să înțeleg ce satisfacție au cei care-și bat joc de alții just for fun. Nu, nu vorbesc despre asta pentru că eu am fost victima unui tâmpit, nu la mine e ceva mai greu de ajuns chiar și atunci când totul e just for fun. Dar am prieteni/prietene care pățesc nasoale numai pentru că unii sunt șmecheri și se văd ei mai sus decât ceilalți.
Ei bine, nu. Suntem în 2012 dar asta nu se vede, aș putea jura ca unii au crescut în peșteri, apoi pe la 16-17 ani au dat de civilizație și ce-a ieșit se vede pe străzi. Lipsa gustului lipsește la fel de mult ca cei șapte ani de acasă (pe care mulți încă îi înțeleg ca șapte ani petrecuți acasa.. deci șapte ani de acasă). Nu mă pot ascunde nicăieri de sorcovele care defilează pe stradă, nicăieri.


Pe scurt: VREAU O ȚARĂ CA AFARĂ!


P.S. Deci ce facem? Revenim la omul preistoric? 

Postări populare