Today

Nimic. Asta am făcut astăzi și nu sunt mândră; îmi place să dau vina pe vreme dar într-un final știu că trebuie să trec peste frig, oboseală și restul lucrurilor care îmi mai stau în cale și să mă pun pe treabă.
Îmi propusesem ca postarea de azi să includă recenzia cărții „Bătrânul și mare” pe care am împrumutat-o joi de la bibliotecă, dar pentru că aseară am fost distrasă de Dansez pentru tine mai am câteva pagini care așteptă să fie citite. Nu-i bai, și mâine e o zi - iar mâine este ziua în care le facem pe toate, nu?

Draga mea pisică îmi toarce în brațe și mă obligă să tastez cu o singură mână. Aș așeza-o bucuroasă în pat, dar THE ONE, Marie Claire, JOY și câteva cataloage și diverse hârtii de la Yves Rocher îmi acoperă patul. Și mă gândesc, cum îmi voi găsi vreodată echilibrul interior dacă sunt atât de dezordonată - mă liniștește gândul că odată cu vârsta mă voi schimba la acest capitol; în bine, dacă se poate.

Azi am început să pun la punct o listă cu câteva filme pe care vreau să le văd de Halloween, printre care obișnuitele „Halloween” (I și II). Dar, în caz că sunteți în căutarea unui film nou și înfricoșător, a apărut WRONG TURN 5! Am mai vorbit despre aceste filme pe blog - parcă am șters postarea dar nu contează - și sunt unele dintre preferatele mele, așa că vă urez vizionare plăcută în caz de orice. Mi-ar plăcea să se facă mai mult tam-tam de Halloween, chiar dacă nu este o sărbătoare a românilor și noi doar am „împrumutat-o” măcar să ne ocupăm de ea, nu? Ar fi frumos să vedem copii costumați pe străzi care vin după bomboane - suntem așa plicticoși. Te-ai aștepta ca românul să fie primul când e vorba de dulciuri, dar se pare că nu.

Până mâine când sper să vin cu recenzia aia totuși, vă las. Merg în căutarea unui film interesant la Tv - urați-mi baftă! sunt greu de găsit - și desigur, voi citi. Bye-Bye! :)

Postări populare