Happy birthday Adry!


Stiu ca nu a venit inca Halloween-ul dar datorita vremii de afara si a unei stari nu tocmai fericite am decis sa imi aduc Halloween-ul pe blog!
Am hotarat sa folosesc acest font pana una alta, asa ca ma voi scuza pentru ca nu mai folosesc diacritice un timp – nu e vina mea ca limba romana un e luata in calcul atunci cand cineva face un font atat de dragut.
Probabil ca, daca ar fi fost zi de scoala as fi spus cat de mult urasc ziua de azi pentru ca trebuie sa ma deplasez prin ploaie numai ca sa ajung la niste ore plictisitoae, dar in alt context, cum ar fi aceasta zi de sambata, mi se pare ca afara e un peisaj perfect de toamna!
Nu stiu ce o sa faceti voi azi, dar eu voi citi – pentru ca, de cand cu scoala nu prea am mai gasit timpul de alta data ca sa rasfoiesc pagini in nestire.

Inca ceva inainte sa va las si sa va urez o sambata frumoasa. Vreau sa spun :

La multi ani Adry !

Pentru ca da, azi este ziua minunatei colege de blog si nu numai, Adry !  Iubito, sa fii fericita si sanatoasa. Sper ca toate visele sa ti se indeplineasca si blogul tau sa aiba un succes nemarginit!
Mai vreau sa stii ca nu-ti pot descrie cat de bine imi pare ca am dat follow blogului tau si asa ne-am cunoscut si tot restul, pentru ca esti o prietena minunata si o persoana deosebita ! Si iti mai multumesc pentru ca ai incredere sa lasi blogul tau pe mainile mele neindemanatice si ca imi povestesti de toate si ca imi dai sfaturi si tot ce mai fac prietenii asa buni ca tine ! Deci, merci ! Inca o data, la multi ani ! 



Postări populare