Afraid of being accepted for the wrong reasons

E marți. După câteva zile în care dezamăgirea și-a avut locul bine stabilit lângă mine, azi e liniște deplină peste tot.

Trebuie să vă spun că-mi place să păstrez arhiva a orice, fie că e vorba de mess sau doar chestii neimportante, cum ar fi bilețelele din ore, eu le păstrez și le recitesc. Așa mi-am petrecut seara de ieri, am recitit conversații vechi și multe le-am șters din motive pe care acum nu le mai înțeleg.
Ideea e că, nu ar fi mai ușor dacă am avea un așa buton și în viața reală? Să putem șterge orice ne dorim? Să putem modifica ce am spus fără prea mare greutate; doar prin apăsarea unui singur buton..?!

Dar odată cu asta s-ar pierde mult mai multe, nu? N-ar mai trebui să gândim atunci când vorbim, orice greșeală ar putea fi ștearsă imediat. Ceilalți nu și-ar mai aminti, deci nu s-ar putea supăra, ca la un moment dat să ne ierte și așa să ne vedem prietenii, să învățăm să alegem persoanele pe care le vrem lângă noi pentru simplul fapt că ne acceptă cu sau fără ce am făcut sau zis.

Întrebarea e, dacă noi nu acceptăm ce-am făcut, ne ajută iertarea celorlalți sau ea doar complică lucrurile?

Postări populare