Fake

Dacă e un lucru pe care mi l-a demonstrat ziua de azi, atunci acela e că ura nu trage niciun fel de barieră, nu blochează niciun fel de poartă și într-un final, nu ne este de niciun ajutor. Mai pe scurt, cu cât urăști pe cineva mai mult, cu atât o să fie mai greu să ignori acea persoană.

Așa cum stă treaba în majoritatea claselor de liceu și eu dispun de acele colege fițoase pe care nu le voi înțelege niciodată. Din fericire, nu am multe astfel de specimene, din contră, am două și bune - în rest, nimic ieșit din comun.

Pe una din ele, am „alintat-o” pe blog de mai multe ori scorpie, descoperind pe parcurs cât i se potrivește acest cuvânt. Cea de-a doua.. cu ea e altă poveste. Ambele sunt genul de persoane pe care nu le suporți fără ca ele să te fi deranjat vreodată în mod direct. Diferența vine din altă parte. Prima este fițoasă, enervantă și tot ce-i mai place ei să fie, dar este așa pentru că.. așa este ea. Nu adoptă un comportament ieșit din comun numai ca să iasă în evidență. Asta este problema la cealaltă. Este atât de falsă încât... mă abțin.

Poate asta e problema multora. Înțelegeți? Nu deranjează neapărat comportamentul în sine, cât falsitatea cu care este servit acesta. Unde nu e, nici Dumnezeu nu cere. 
N-ar fi rău să ne punem la punct la capitolul personalitate. Fără să alegem ce-i mulțumește pe x și pe y sau ce am văzut noi într-un film frumos, pur și simplu să alegem să fim noi. Falsitatea, oricât de ascunsă ar fi este evidentă în orice situație așa că.. reconstruiți-vă.



Postări populare