Happy Halloween!

Ca întotdeauna, atunci când așteptăm ceva cu sufletul la gură, obținerea acelui ceva ne poate dezamăgi.

Nu știu ce să cred despre Halloween, îmi place sărbătoarea, mi se pare interesantă și dinamică dar nu cum se sărbătorește ea la noi, sau mai bine spus, cum nu se sărbătorește. Am auzit n persoane, de la profesori până la simple cunoștințe care nu sunt de acord cu ea pentru că este împrumutată și ăsta este un mare defect pentru că...?! Exact, nimic nu spune concret care este problema.

Lăsând asta, sper că fiecare simte Halloween-ul în felul lui și că veți avea o noapte înspăimântătoare alături de fantome, vrăjitoare, vampiri, zombie și multe alte ființe de genul - fantoma este o ființă (?).

Eu m-am înarmat cu jeleuri cu forme ciudate gen păianjeni și alte cele, am dovleacul care mă privește încruntat de pe un colț al biroului, două lumânări care încadrează laptopul, câteva schelete agățate de perdea și un folder plin cu filme care așteaptă să le vizionez - era să uit de vrăjitoarea împietrită care stă chiar în fața mea, deasupra laptopului.

Postări populare