I've been waiting for you!

Ador luna octombrie, dacă nu ar exista decembrie, probabil ar fi luna mea favorită din an - dar este prea târziu, calendarul este făcut de mult. 

Și azi, în prima zi din octombrie, va trebui să mă lupt cu două ore de mate, care sincer, nu sunt chiar așa de urâte din moment ce noi privim și balaurul scrie de nebun n table, dar așa, ca idee, putea să folosesc acele două ore la ceva mai bun, mai folositor. Apoi, sunt câteva ore drăguțe - în limita drăguțului - și apoi vine minunata oră de TIC. Nici nu știți cât îmi doresc să plec dar am impresia că e prea devreme pentru o primă absență în adevăratul catalog. Dar.. să vedem cum decurge ziua până atunci. :)

În rest, la fel ca în orice altă zi în care trebuie să fac ceva - adică să mă plantez șase ore într-o bancă - am un chef teribil să mă plimb prin centru, sau prin parc, sau pe oriunde numai să nu stau în clasa ai complet albă, plină de praf de cretă și oameni enervați - puțini, dar destui. 

Concluzia e că n-am idee ce-o să fac azi - dă doamne să nu ne aducă niciun fel de test, la niciun fel de materie - dar sigur fac eu ceva! Zi frumoasă să aveți! ^^

Postări populare