Petale roz

Încă nu m-am decis dacă ceea ce simt este gelozie iar ceea ce fac este negare, sau cu totul altceva. Atunci când ai de ales între două variante este greu, atunci când sunt mai mult de două devine imposibil.
Nu am multe să-ți spun azi. Nimic concret, ca întotdeauna - dar am dat de un citat care mi-a amintit de tine și nu am putut să-mi ignor gândurile pur și simplu. Citatul spune: ”(...) cele mai frumoase povești de iubire sunt cele pe care nu am apucat să le trăim”. Nu ți se pare crud și adevărat? Pentru că eu numai la asta mă gândesc acum.

Am stat și l-am analizat pe cel vechi, vechiul ei. Am ajuns la concluzia că a fost deștept, că a știut când și de ce să se oprească. A ajuns să o cunoască atât de bine, încât să nu se mai poată apropia de ea și sper că vei ajunge în aceeași situație. Nu știu dacă vă mințiți amândoi, sau doar ea reușește să te mintă pe tine pentru că - recunoaște - ești slab, o țintă destul de ușoară. O țintă decorată cu flori. 
Nu sunt un fan al trandafirilor, din contră îi văd frumoși dar banali, departe de mine dorința de a-i primi vreodată. Ei bine, el a știut asta încă de la început - chiar și o coincidență să fi fost, primele flori sunt foarte importante, spun multe, poate chiar lucruri ce n-ar trebui spuse de la început.

Trandafirii roz - exprimă recunoștință și apreciere, grație și delicatețe.

Cel puțin așa spune internetul și eu nu mă simt în stare să-l contrazic. Deci, aș putea să mă iau după aceste cuvinte simple și nevinovate, sau să-mi continui gândurile. Nu știu, mi se pare mai acceptabilă ideea că n-ai știut ce culoare să alegi, sau că un trandafir roșu ți s-a părut prea mult din prima. Da, probabil asta a fost.

Chiar și așa, dacă tu ești fericit, e bine.

Postări populare