Inside the snow globe it's a cat

Încă două săptămâni mai speram să nu ningă, apoi, din partea mea, puteau să fie munți de zăpadă pe străzi. Nu mă înțelegeți greșit, îmi place zăpada, iarna este anotimpul meu preferat, dar zăpada în combinație cu școala, nu este chiar ceva recomandat. Planeta aceasta încă mai este populată de o anumită specie de indivizi care nu înțeleg că zăpada nu trebuie să ajungă chiar peste tot pe corpul omului, sau că la un moment dat ea devine tare sau jegoasă. Nu, așa ceva nu există. 

Acum aș vrea să am un șemineu și un fotoliu pufos în fața lui. Tare mi-ar fi plăcut s-o ascult pe Sam Jones cum îmi povestește ce mai face, în timp ce trosneau câteva lemne în foc. Și poate o ciocolată caldă și cântece de Crăciun care să se audă în surdină - Blue Christmas

Glonț, motanul vedetă, nu pare să fie prea deranjat de vremea de afară. De fapt, s-a împrietenit cu plapuma și n-are niciun stres. Pe lângă un strănut drăguț nu dă semne că s-ar mișca până mâine dimineață. Acum că m-am uitat la el am văzut că stă foarte bine pe caietul meu de istorie dar dacă lui îi place, de ce să-l deranjez? Testul de mâine poate să mai aștepte.
ZĂPADĂ. PISICI. FRIG. ENJOY!

Postări populare