A treia zi avem net!

Zilele astea, în timp ce mă scufundam în suferința pricinuită de lipsa internetului mi-am dat seama cât de mult a ajuns tehnologia să ne controleze viețile. Așa că, m-am revoltat și pe lângă câteva filme de Crăciun pe care le-am văzut pe DIVA, am stat și am citit. Noroc cu săptămâna de practică - am mai avut timp și de altceva.

Una peste alta „Lasă-mă să intru” este într-un mare fel. Cei care urmăresc blogul pe Facebook au avut ocazia să citească unele citate care-mi plăcură mie mult și sper că și-au făcut o părere despre conținutul romanului - una bună. În curând, poate chiar duminică, o să postez și recenzia. 
Stau și mă gândesc că mai trebuie să supraviețuiesc celor trei zile de școală rămase (joi, așa cum spune tradiția, se lipsește pentru că e ultima zi) și după să mă bucur de săptămânile de vacanță!

Un post scurt, dar revin mai târziu - cred. 

Postări populare