Beautiful, Dirty, Rich

- Să-nțeleg că ați părăsit acea „un fel de autostradă” și ați ajuns pe un drum de țară?
- Mda, îmi țin picioarele sus pe chestia asta de care e prins volanul, probabil „bord” - și îmi fac unghiile, nu-mi pasă unde suntem.
- Sau nu știi.
- Sigur că știu - suntem în mișcare, nu pot să-ți spun un loc concret.
- El conduce?
- Te aștepți ca eu să conduc și să-mi fac și unghiile în timp ce vorbesc și cu tine?
- Nu mi-ai răspuns.
- Nu, nu conduce nimeni, cu atât mai puțin el.
- Dar ai spus că sunteți în mișcare.
- Poate ne-am oprit.
- Dacă m-aș lua după descrierile tale probabil că nu aș opri mașina în spatele celei negre, ce stă părăsită pe marginea drumului cu portierele deschise. De fapt, mai bine spus, ce pare părăsită. Pentru că, așa cum spune tradiția, trebuie să ne ajutăm între noi, m-am gândit că poate e vreo problemă așa că tocmai ce-am coborât din mașina mea și m-am îndreptat spre cealaltă. Așa cum ți-ai putut da seama, tot frigul iernii a invadat înăuntrul mașinii. Pentru câteva clipe am privit scaunele îmbrăcate în piele neagră și mi-am dat seama după marca mașinii, după felul în care arata interiorul și după drumul pe care este lăsată, că aparține unei persoane bogate. Vei spune probabil că drumul acela nu duce într-un singur loc, dar dragă Ella, este un singur loc în care se poate duce o mașină ca asta.
- Și de ce-mi spui mie toate astea?
- Fără un motiv anume. Doar așa. Dar știi ce, mă voi ghida după ceea ce mi-ai spus tu. Așa că, mă urc în mașină și o ignor pe bruneta care se ascunde. Ella, să știi că o văd. Că aș putea să-i spun să nu mai stea rezemată de roata din spate a mașinii și să vină cu mine - dar n-o fac. Îmi place să-i las pe oameni să se creadă bine ascunși chiar dacă fata este îmbrăcată într-un palton roșu care se vede perfect lângă mașina neagră și în zăpada albă. Dar nu e treaba mea, nu? Însă, dragă Ella, nu pot să nu mă gândesc la ziua în care mi-ai povestit că ți-ai luat un palton exact la fel, sau la discuția noastră în care îmi descriai mașina cu care veți merge voi doi undeva sau la bruneta care vorbea la telefon. Ciudat e însă Ella, că nu avea unghiile făcute, deci nu puteai să fii tu. Am sau n-am dreptate?
- Bine jucat bătrâne, dar trebuie să te întreb de ce bruneta îți urmărește mașina cu privirea? Și de ce îți vede stopurile aprinse? De ce te-ai oprit?
- Pentru că Ella, n-aș vrea să mori înghețată.
- Mulțumesc.

Postări populare