Happy world ending day to you all!

Sfârșitul lumii este diferit pentru fiecare dintre noi. Pentru unii înseamnă un meteorit, pentru alții un vulcan buclucaș, sau o simplă pierdere a unei persoane dragi, un eșec în carieră, o mașină care te stropește, etc.

Nu cred că mâine vom muri, chiar dacă mi-a plăcut filmul ce poartă numele anului în care suntem, nu cred. În niciun caz din motive religioase sau alte țăcăneli, numai că așa cum nu cred că totul a apărut la o bătaie din palme exact la fel mă îndoiesc că vă dispărea prin aceeași metodă. Deși, trebuie să spun că apreciez afacerile făcute cu ajutorul acestei povești cum că totul se încheie mâine pentru că așa am interpretat noi niște scrieri ale unora care au fost atât de tari încât nu mai există. 

Mă uitam azi la știri (se întâmplă rar) și mă minunam de naivitatea unora. Adică pot înțelege că unii acceptă oarecum această teorie și zic „hai să iau cadourile de Crăciun după 21, ca să fiu sigur că am cui să i le dau”. Bine, o aiureală, dar minoră. De la asta până la a cheltui grămezi de bani pentru adăposturi și talismane care te feresc de sfârșitul lumii e cale lungă. Mai mult decât atât sunt sigură că unii care sunt ferm convinși că mâine se termină povestea se vor sinucide de frică. S-au sinucis ei când a murit M.J. nici acum n-o să le fie greu altora să încerce asta.

Dacă totuși aveți îndoieli, okay. Totuși, nu vă construiți un adăpost în pământ (acum că stau și mă gândesc, ăștia care și-au făcut scorburi în grădini, nu se gândesc că dacă tot vine sfârșitul lumii pământul se va crăpa și vor muri chiar mai repede?!). Revenind, puteți privi ziua de mâine ca pe o zi pe care s-o petreceți ca pe ultima zi din viața voastră. Dacă reușiți înseamnă că voi chiar credeți că veți muri, dacă nu, realizați că e o tâmpenie. ;)

P.S. HAPPY WORLD ENDING DAY TO YOU ALL! 

Postări populare