Goodbye 2012!

Gata și cu anul ăsta.
Mă uitam pe vechiul meu blog și încercam să fur câte ceva din ce am scris anul trecut în pragul revelionului. Ei bine, n-am reușit - lucrurile sunt pur și simplu mult prea diferite. Oamenii sunt diferiți, iar odată cu ei și lecțiile pe care le-am învățat în 2012. Aș putea începe să le enumăr dar știu că le voi uita cu timpul - știți cum e, o greșeală nu e bună dacă n-o repeți, iar dacă o repeți înseamnă că nu a fost o greșeală așa mare.

Mă uitam la horoscop și țin să anunț toate persoanele în zodia Rac, că vom avea un an interesant plin de lucruri bune - cel puțin așa ne mint astrele. Inițial am vrut ca mâine să am postarea cu „planurile pe 2013” dar dintr-o dată mi se pare o idee mai bună să le afișez azi (spun „afișez” pentru că, desigur, sunt poze). Chiar dacă nu mă bazez pe ce le transmit planetele celor înzestrați faptul că Racul va avea un an bun mă face mai optimistă așa că am multe de făcut în Noul An. Să-ncepem: 












































An Nou fericit tuturor!

Postări populare