I will honour Christmas in my heart, and try to keep it all the year

- Crăciun fericit copilă!
- Crăciun fericit bătrâne!

- Deci, unde sunt cadourile Ella?
- Nu am avut nevoie de nimic anul ăsta, poate Moșul a știut asta fără să-i mai scriu o scrisoare. Ar fi ironic nu? Să-i scrii o scrisoare în care să nu-i ceri nimic.
- Dacă ai fii copilul meu, ți-aș spune că pentru a scrie acea scrisoare trebuie să crezi că cineva ți-o va citi, că cineva chiar este interesant de dorințele tale de Crăciun. Dar crezi tu atât de tare în magia acestei sărbători?
- Probabil că nu. Este un clișeu știi? Dar spre deosebire de altele - este mai plăcut să crezi în magia Crăciunului decât în existența unei jumătăți sau în viața de după moarte.
- Țin minte listele tale din fiecare an. Sunt imense! Ce s-a întâmplat anul ăsta?
- Nu știu; dar mi-am dat seama că orice aș cere pot să iau în orice altă perioadă a anului. Nu mă mai grăbesc. Vreau doar liniște și căldură - acum că nu mai ninge, vreau și zăpadă.
- Să-nțeleg că ai ajuns la partea în care lucrurile materiale nu mai contează așa tare?
- Poate. Adică privește în jur, apar lucruri noi în fiecare zi și este imposibil ca cineva să le aibă pe toate - iar acum că e vorba de mine, mie nu-mi plac majoritatea. Aștept ceva care să mă facă fericită. Să simt acea nerăbdare...
- Însă vorbim despre obiecte?
- Și nu numai. Știu că vrei să mă întrebi și de el. Am observat asta de când am intrat.
- Nu neapărat, dar acum că ai deschis subiectul, cred că ție ți-ar plăcea să-mi povestești ce face.
- Bine, o lăsăm cum spui tu. Însă, nu-ți pot satisface curiozitatea, nu am idee ce face și nici nu cred că aș vrea să am ocazia de a afla. E în lumea lui - de fapt, nici nu cred că a părăsit-o vreodată.
- Ella, așteaptă aici.
Se ridică de pe fotoliul lui grena și părăsește camera. Peste cinci minute de întoarce cu o punguță roșie, din carton, de pe care-mi zâmbesc două pisicuțe negre cu cornițe de ren.
- Pentru că Moș Crăciun nu uită pe nimeni.
- Ce conține?
- Liniște, căldură și zăpadă.
- Sper că nu ai pus căldura lângă zăpadă totuși...
- Sigur că nu.
Îi zâmbesc în timp ce trag cu ochiul în interiorul punguței. Cadoul este împachetat, va trebui să mai aștept.

- Crăciun fericit bătrâne!
- Crăciun fericit copilă!

Postări populare