XOXO, Gossip Girl

Erau 98% șanse ca azi să nu scriu pe blog datorită internetului buclucaș care s-a gândit el să mă părăsească ieri. Deci, aseară am fost ca în epoca de piatră - exceptând telefoanele, televizoarele și restul, înțelegeți voi.

Școala este încă un inamic tăcut ce-și așteaptă rândul la poligonul de tragere. Parcă nu mai pare totul atât de lipsit de sens ca acum câteva zile - mai ales azi că a plouat și au fost nori și mi-a plăcut mult atmosfera. Ca să nu mai spun cât de dor mi-a fost de ciocolata caldă pe care o beam în fiecare zi - am reluat acest obicei de ieri. 

Partea proastă sunt profesorii noi. Nu că ar fi cine știe ce balauri cu trei capete - deși sunt - dar e destul de dificil să te lași cunoscut și să cunoști iar. Gândindu-mă la eforturile pe care le-au depus balaurii cei noi pentru a ne cunoaște în primele ore - în care oricum am stat degeaba - vizualizez un viitor neinteresant. Îmi vreau vechii profesori! Mai ales pe profa de mate care era genială și acum, în locul dânsei a venit un mestecător de gumă. NOT FAIR!

Aș vrea să pot spune ceva despre anul care urmează dar n-am nici cea mai mică idee ce o să se întâmple. Desigur, știu că o să mă plâng în fiecare zi că nu pot să intru pe ușa principală pentru că așa s-au gândit niște genii, că trebuie să-mi rup picioarele + tocurile pe un asfalt din ăla plin de pietre și alte rahaturi când puteam să urc ca tot omul de trei scări normale, ce duc la o ușă normală și nu să ocolesc tot liceul! Nu luați asta în seamă, eu greșesc, conducerea școlii are dreptate, totul este atât de logic încât mă pierd în detalii. ;)

Mâine.. mâine n-o să fie drăguț. Sau cel puțin imaginația mea nu anunță nimic bun. Nu am încredere în ziua de mâine. Materii urâte. Două ore de română, o să fie un chin! Și da, îmi place materia, alta e problema! Ar mai fi mate, dar mă gândesc că o să ne lase în pace ținând cont că am petrecut împreună 50 de minute. Apoi freedom! Limbi străine - fără stres - și o chestie legată de laborator - mai puțin stres. Orele de română fac diferența..

Acum vă las. Azi la bibliotecă am dat de primul volum al seriei Gossip Girl și abia aștept să-l încep/termin! 

Știți că mă iubiți,
Gossip Girl

Postări populare