Without X

Duminică. Mereu am urât zilele de duminică. Treceau prea repede și întotdeauna aveam ceva de făcut și lăsam totul pe ultima sută de metri - altfel parcă nu mă concentram destul.

Azi e o zi de duminică. În casă e frig, iar afară - cică - e cald. E aiurea.
Mă uit la vița de vie și nu-mi place nuanța de verde pe care o are. Totul în jur este portocaliu, iar frunzele acelea verzi, pur și simplu nu-și au locul. Abia aștept să cadă și să fie toamna instalată complet. Să mă plimb pe covorașul portocaliu, ce fâșâie la fiecare pas, covorașul care era subiectul principal în compunerile din clasele I - IV.

Așa cum am spus, ieri m-am apucat de curățenie. Am scăpat de toate revistele, foile, caietele, manualele, care nu-mi trebuiau pe-aici și am făcut loc pentru cele noi.
De obicei, la începutul fiecărui an, schimbam caietele chiar dacă numai prima pagină era scrisă, pentru că știți și voi că după vacanță scrisul este pocit. Ei bine, anul ăsta nu mai fac așa. Păstrez tot. La fel cum mi-am propus să fac și pentru blog. Nu mai șterg nimic! Oricât de tâmpă mi s-ar părea o postare, rămâne! 

Azi, azi mă gândesc că mâine e luni. Că intru la 14. Că mă așteaptă un test inițial la mate. Că o să ies la 20. Că trebuie să citesc câteva ceva din La țigănci/Ion/Harap-Alb/Moromeții pentru că nu mai știu nimic!

În rest.. un film, o carte, o melodie (cine și-o amintește?).

Postări populare