Sleepy start

Și am ajuns și aici, ziua în care a început școala în adevăratul sens al cuvântului. Pe cât regretam că s-a terminat clasa a 10-a, pe atât regret că a început a 11-a!

Cu cât mă uit mai mult la profesorii mei, cu atât îmi doresc mai tare să fiu în locul lor, să pot da note unor copii pe jumătate adormiți, să-i pot înspăimânta cu o programă îngrozitoare și toate celelalte lucruri pe care le mai fac oamenii de stau la catedre. Câteodată mă întreb ce-și mai amintesc ei din vremurile când erau în locul nostru și tare mi-ar plăcea să aflu cum era viața lor pe atunci și la ce materii o dădeau în bară.

Speram la fețe noi anul ăsta și dorința mi-a fost îndeplinită, numai că am uitat să menționez că era vorba de sexul masculin! Însă, cele două colege sunt bine venite, orice lucru nou e bine venit în zile atât de plictisitoare cum a fost cea de azi. Parcă nu mai trecea timpul, totul a părut așa aiurea - poate pentru că așa a fost!

Anul acesta, fiind clasa a 11-a, trebuia să am ore de dimineață. Da, este o mare problemă pentru o persoană care cu greu se trezește la 10 - așa cum s-a întâmplat azi - dar pe parcursul vacanței mă obișnuisem cu ideea. Apoi, în ultimele două săptămâni, aflu că de fapt o să am program de la 14 la 20. Poate nu aveam ce face după-masa pe lângă mersul la școală! Apoi începe anul și am ore de la 13 la 19. Dar știți ce, de fapt s-au răzgândit, de săptămâna viitoare rămâne 14-20! ;)

În rest oamenii au rămas la fel. Toate sunt exact cum le-am lăsat în iulie, după practică. Nimeni nu s-a schimbat, nimeni nu și-a dat seama că liceul nu mai e chiar grădinița - sau poate e, dar nu asta este ideea. Cine știe, poate anul ăsta o să se schimbe ceva, pe parcurs, încet dar sigur. Lăsând speranțele mele, nimic nu se compară cu tocurile de zece! Nu contează ce zice x sau y, unii sunt făcuți să fie la înălțime! (da, modestie se numește)

http://www.libris.ro/carti/manuale-carte-scolara
Că tot a venit vorba, știți ce e cel mai enervant la clasa a 11-a? Că toooate manualele trebuie cumpărate pentru că statul e sărac și nu poate să ne mai dea, bietul. Așa că trebuie să ne punem pe cumpărat. Eu una n-am primit încă listele cu edituri, autori și tot ce mai trebuie pentru că nu s-au decis profesorii ce doresc. Ei bine, nici noi nu ne-am decis dacă ne-am săturat de vară sau nu, dar toamna oricum a început.

Deci, site-ul LIBRIS ne ajută atât de noi cât și pe cei din alte clase, cu reduceri considerabile, de 20% + un cupon de reducere în valoare de 25% la orice carte achiziționată în luna cadourilor! Așa că e un loc tocmai bun pentru cumpărături, eu cel puțin de pe site-ul lor o să-mi cumpăr manualele (și nu o spun doar de florile mărului). Sincer, reducerile sunt tot ce-mi trebuie în momentul de față! A observat cineva cât poate să coste un manual? Zici că e poleit cu aur! 

P.S. Baftă în noul an școlar! Și sfat: profitați de fiecare minut în plus de somn! 

Postări populare