Undress me everywhere

Urăsc căile întortocheate ale vieții și ale gândirii noastre. În astfel de zile mi-aș dori să fiu iar mică și să nu-mi mai pese decât de joacă și ieșitul pe afară. Să nu știu/vreau să interpretez priviri, să nu-mi închipui semne și motive pentru orice lucru ce se întâmplă! După atât de mult timp ne-am gândit și noi să ne intersectăm și tocmai acum. Logica vieții nu încetează să mă uimească!

Pe de altă parte, viața are și părți mai ușor de înghițit. Cum ar fi că testul inițial la mate s-a amânat, editura Leda a scos Magie de doi bani pe care o aștept de secole - fană Kelley Armstrong!!!! - și orarul care se presupune că rămâne așa arată bine și e.. trăibil!

Acum după o zi 14-20 nu mai pot să fac nimic decât să merg în pat, să-mi termin de băut ciocolata caldă și să citesc din GG. Genială carte! Genială!

Postări populare