Change your scene

Acum o oră m-am trezit pe Justin Timberlake - My love dar ceva s-a schimbat totuși la modul de trezire. Parcă alarma nu mai sună atât de disperată ca altă dată și eu parcă nu mai regret atât de mult că trebuie să mă dau jos din pat.

Da, probabil că ceva nu e în regulă. Pe lângă asta, m-am trezit în fața laptopului și am dat fuga pe blog vrând să scriu ceva ce mi-a fost șters din memorie între timp. Nu-i bai, acum că a început școala, subiectele sunt peste tot - și nu afirm asta ca pe ceva rău, din contră.

Ieri m-am plâns că am un program destul de aiurea și că orele au tot fost sucite iar și iar până am turbat. Poate în semestrul doi o să-mi doresc să fi avut ore de dimineață, dar deocamdată am decis să mă bucur de un ultim an în care voi ieși pe întuneric; în care voi coborî pe scările unde nu există lumină și va trebui să-mi iau lanterna, la fel ca anul trecut. Ca să nu mai spun de ultimele ore pe care probabil nu le voi face datorită oboselii tuturor. 

Hmm.. poate nu am aberat prea tare de fapt. Poate chiar mi-a fost dor de liceu într-un fel. :)

Postări populare