To be alive at all is to have scars

Chiar mă întrebam cât o să mai aștept până o să mă prindă și pe mine o mini-răceală. Odată cu nasul înfundat și tusea seacă, a venit și dorul de iarnă! Dar, de data asta n-o să vă mai spun cât îmi doresc să vină Crăciunul mai repede, să beau ciocolată caldă, să mă uit la mia oară la Singur acasă și să fac tot ce se face pe frig - adică mă înfofolesc într-o pătură și nu mai ies decât în situații de urgență. De data asta vă spun numai că mi-e poftă de un vin fiert, băut într-un pub călduros timp de câteva ore, iar după, voi dansa îmbrățișată de aerul rece și curat al iernii. ^^
Mă rog, până una alta, va trebui să mă mulțumesc cu zilele de octombrie, care vor veni în curând și tare mi-e teamă că vor fi la fel de călduroase. Vorbeam ieri cu D. care-mi spunea că nu e nicio diferență între zilele de vară și cea de ieri - de exemplu - și dacă ea spunea asta, imaginați-vă ce spun eu, care sunt condamnată la șase ore de stat într-o bancă, la geam, în căldură! :)

Cât așteptăm noi să se mai răcească vremea - oricât de drăguțe ar putea fi sandalele, cizmele au și ele rostul lor! - cei de la Adevărul Shop ne mai tentează cu niște reduceri de până la 50% la următoarele serii de autori:





În caz că vă atrage ceva, cumpărături plăcute! Pe mine m-ar tenta „Soareci și oameni” sau „Jurnal rusesc”. Hmm.. weekend-ul e făcut pentru a aduce cărți noi în bibliotecă! :)

P.S. Până la vinul fiert, va trebui să mă mulțumesc cu un ceai...

Postări populare