Ți-am plătit-o! de Jane Fallon

Și într-un final, timpul mi-a permis să o termin - din păcate! Abia când m-am împrietenit cu James și începusem să-l apreciez, am ajuns la ultima pagină! Foarte urât din partea cărții să se termine tocmai acum! Zău!

Am mai spus ce părere mi-am format despre această carte, cât de genială este și cum așteptam de mult să citesc ceva asemănător. Ca orice carte din colecția CHIC ne servește cu un umor dulce, colocvial căruia i se adaugă câteva picături de dramă - deși am impresia că dramă este mult prea mult spus. Un lucru e sigur, Jane Fallon a știu cum să-și controleze personajele astfel încât fiecare să aibă o personalitate distinctă, iar la final, cum să le modeleze arătând schimbările prin care au trecut. Romanul tratează un subiect sensibil, des întâlnit, într-o manieră umoristică, făcând haz de necaz.

James, Stephanie și Finn formează familia perfectă - cel puțin în primele pagini - până când instinctul feminin îi spune lui Stephanie să umble puțin prin telefonul soțului. Mare îi este mirarea când găsește diferite mesaje semnate de o misterioasă „K.”. Această descoperire spontană întoarce totul pe dos!

Pentru că femeile sunt recunoscute ca niște ființe curioase din fire, Stephanie vrea să afle în primul rând cine este K. - femeia pentru care James ar renunța la viața lui fericită de familie. Ajungând să o sune pe această misterioasă ființă care i-a distrus mariajul, Stephanie o cunoaște pe Katie, o tipă drăguță, mereu optimistă, care-i răspunde la fiecare întrebare cu zâmbetul pe buze, de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. 
Ca să sublinieze că bărbații sunt mereu de vină - muhahaha! - Jane Fallon pune toată tărășenia în spinarea lui James. Adică, zâmbetele lui Katie nu sunt unele prefăcute ale unei scorpii care se bucură pentru necazul altcuiva, din contră, atunci când află că James și Stephanie au o căsnicie minunată și nu sunt divorțați așa cum știa ea, că James locuiește cu familia, nu la niște prieteni cărora trebuie să le suporte certurile, atunci Katie se schimbă la 360 de grade.

Cele două ajung într-un final să se înțeleagă reciproc, Stephanie realizând că nu Katie e problema, pentru că și ea a fost o victimă aproape la fel de mare în toată povestea așa că din toate astea nu putea rezulta decât un plan genial de răzbunare! Numai că, așa cum se spune „pisica blândă zgârie rău” iar Katie și-a ascuțit ghearele puțin prea mult.

Nu intru în alte detalii pentru că deja am spus prea multe, așa că vă las numai că savurați umorul presărat cu picanterii ce construiesc o poveste.. demnă de CHIC!

Postări populare