Maybe that's just me

- Și dacă ar fi venit te-ai fi dus cu el oriunde?
- Nu, nu oriunde. Aș fi știut exact unde mergem.
- Ceața aia prin care vezi lucrurile e acolo ca să-ți spună ceva.
- E toamnă, aproape iarnă, ceața e ceva normal.
- Nu întotdeauna. Incertitudinea ta îi face pe alții mai puternici.
- Întotdeauna vor fi alții mai puternici.
- Vezi? Ignori realitate.
- Realitatea nu există, fiecare și-o construiește după cum vrea. Așa că, mă întreb, de ce să mă obosesc eu căutând-o când mai devreme sau mai târziu oricum mă va găsi ea?
- Și ce se va întâmpla când te va găsi? Știi, realitate nu iartă pe nimeni.
- Poate nici nu există o altă realitate. Dacă există numai cea pe care o vedem noi?
- Asta este imposibil copilă naivă. Mereu realitatea celorlalți o va afecta pe a noastră. Ușor devine când găsim acea jumătate a cărei realiate să se contopească încet dar sigur, cu a noastră. Știi copilă ce zic? Atunci trăim sentimentul acela de împăcare, știind că mai sunt și alții ca noi. Alții care trăiesc în aceleași culori.
- Culorile nu țin la nesfârșit, se schimbă odată cu timpul și cu oamenii care le privesc. Cineva mi-a spus odată că ele de fapt nu există, sunt doar iluzii.
- Iluziile sunt scuzele unora de a scăpa de adevăr. Atât. Copilă, amintește-ți când îți plăcea să controlezi.
- Ce? Culorile?
- Tot. Am cunoscut o persoană egoistă, rea, singură, pe care am încercat s-o schimb, dar nu așa. Ești extremistă copilă, nu-ți poți găsi echilibrul.
- Echilibrul e plictisitor. Sau l-aș putea numi o altă iluzie. Cine este cu adevărat echilibrat? Cine poate să spună exact cum va reacționa într-o situație - oricare? Poate cineva? Pentru că eu nu cred. Dar toți pot să aștepte până le vor spune alții ce s-ar fi întâmplat dacă...
- Și ce vei face?
- Nu știu.
- Nu vei avea răbdare, te cunosc prea bine ca să mă aștept la ceva responsabil din partea ta. Eu zic că te-ai aruncat prea repede copilă și că vei cădea de undeva de sus, în mijlocul junglei.
- Vom vedea bătrâne, realitatea ne contrazice de fiecare dată.
- Totuși, de unde ai fi știut unde mergeți?
- Toată lumea ar fi știut. Chiar și dumneata știi - în junglă, așa cum ai spus.

Postări populare