Subscriu: Nu știu ce am făcut aseară.

Ba mi se pare că e cald, ba că e frig; mi-aș lua o bluză pufoasă, dar parcă nici un tricou vesel nu mi-ar strica; m-aș încălța cu botinele, dar ieri, în timp ce făceam ordine+curățenie=love mi-am găsit o pereche de sandale cu platformă, perfecte pentru vară - dar, nu e vară, nu-i așa?

Azi mi s-a făcut dor de G. și de plimbarea noastră până la KFC sau turele făcute prin bibliotecă. Inevitabil mi-am amintit de Jurnalul lui Bridget Jones și mă bate gândul să-l împrumut iar - daaar prima dată am de terminat Ți-am plătit-o!. Doamne cât îmi place! Mă trezesc citind chiar și în serile în care mor de somn și n-aș face nimic altceva decât să lenevesc în fața televizorului, dar pur și simplu îmi place!

Ultima oră pe care o am azi va fi o provocare din toate punctele de vedere. Mă ascultă - sau așa ar trebui să se numească - și n-am nicio idee din ce dar nici nu mă stresez prea tare pentru asta, apoi va mai trebui să suport o oră (aceeași oră de care am vorbit mai înainte), de fapt 50 de minute lângă ceva ce nu mai există. Nu mă deranjează foarte tare, numai că, mă cunosc atât de bine încât știu că voi ajunge acasă îmbibată cu iluzii și tâmpenii peste tâmpenii care iau naștere numai în mintea mea nebună - care este întotdeauna pe fază în momentele astea.

Un film! Diseară! Am nevoie de un film bun, care să mă captiveze și să mă distragă de la orice s-ar întâmpla în acea ultimă oră. Aș citi, dar când e liniște, când încerc să mă concentrez mai tare, citesc, dar nu fac decât să-mi ascult gândurile, apoi dau pagina și realizez că n-am idee ce am citit. Odată cu gândul asta mi-am amintit ce jegoși sunt cei de la VOYO, n-am văzut oameni mai limitați, ca tot ProTv-ul de altfel.. - bine că mai există site-uri care nu s-au închis și sper să nu se închidă vreodată! Ca să pot să intru mai ușor diseară și să nu uit ce am spus că fac las link-ul aici: Cosmopolis.

În rest, abia aștept să treacă ziua. E ciudat cum oricât ți-ar plăcea 90% dintr-un lucru, acel 10% strică tot, dar absolut tot. Anyway, o zi frumoasă de luni să aveți! 

Postări populare