Stop

Să te oprești. Este important să știi când și de ce. Dar în ce constă de fapt acest proces chinuitor și îndelungat? Sau poate mint. Unii pot opri orice numai clipind - într-o fracțiune de secundă iau totul de la capăt fără nicio urmă de regret. Și îi invidiez.
E ca atunci când într-o zi fierbinte de vară, bei apă și în timp ce înghiți picătură cu picătură privești cum cantitatea de apă devine din ce în ce mai puțină. Realizezi că trebuie să te oprești, dar îți este mult prea sete așa că sacrifici și ultimul strop numai pentru că pofta e uriașă.
Exact așa este și acum. Încep să mă satur de gustul aceleași ape pe care o beau toți. Și de reclamă. Clar de reclamă, de felul cum izvoarele acelea acaparează tot ecranul televizorului și nu fac decât să te vrăjească - e un fals, tot.
Aș spune că mi-am făcut-o cu mâna mea și da, e adevărat, socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg - niciodată.
Totuși, în timp ce beau otrăvita apă, mă gândesc încă la sucul acela de portocale și la băiatul care l-a adus. Băiatul a murit - sucul de portocale este încă neatins.

Postări populare