Proaspăt scoase din colet (12)

Hello folks! 
Anna tocmai a realizat că „My precious” a fost o rubrică atât de ignorată încât a vrut s-o închidă, apoi Anna a realizat că nu are de ce să facă asta așa că a decis să îi reofere drepturile - pe sistemul „sunt rubrică europeană și am drepturi!”. :)
Azi am primit de la Librăria Online Libris o carte absolut genială pe care abia aștept s-o termin - am început-o când așteptam autobuzul.



În timp ce căutam câteva cadouri pentru ziua de azi și altele, nu m-am putut abține să nu-mi cumpăr și mie câte ceva, iar așa au ajuns în biblioteca mea:


„Iubitul virtual” de Kate Brian, care a ajuns la mine într-un mod ciudat (ca să zic așa...) deci mi-a intrat în cap ideea că trebuie s-o citesc pentru că trebuie.


„Nici moartă, nici măritată” de Maryjanice Davidson, care mereu m-a făcut curioasă când am zărit-o pe rafturi ca să descopăr azi că subiectul este legat de vampiri; eram WTF?! - în sensul bun.

Încă ceva, LA MULȚI ANI! dacă este ziua voastră azi și în special Sophiei, intitulată și Gabriela -  la mulți ani pisi! - care mi-a dat un tort foarte bun!
Atât. Pe mâine - sau pe mai târziu...! 

Postări populare