End of summer read-a-thon + August WRAP-UP


Probabil participarea la doua read-a-thon-uri consecutive nu a fost o idee chiar așa de bună pentru că săptămâna asta am fost leneșă - foarte leneșă! Totuși am reușit să termin trei cărți, din care una singură se afla pe TBR. Acestea sunt:

„Endymion Spring” de Matthew Skelton
„Povestea uitării” de Stefan Merrill Block
„La răscruce de vânturi” de Emily Bronte (pentru că e preferata mea din toate timpurile și o recitire mereu e o idee bună)

Acestea fiind spuse scrise, wrap-up-ul pentru luna august arată cam așa:

Coraline de Neil Gaiman (sunt singura care i-a spus mereu „Caroline”??)
Ucenicul vraciului de Joseph Delaney
Blestemul vraciului de Joseph Delaney
Miss Peregrine de Ransom Riggs
Fetele rele obțin tot ce vor, fetele bune nu pierd nimic de Ute Ehrhardt
Cheia secretă a lui Harry Potter de John Granger
Prea multă fericire de Alice Munro
Îngerul nopții de Becca Fitzpatrick
Băiatul cu pijamale în dungi de John Boyle
Spulberă-mă de Tahereh Mafi
Amintirile vraciului de Joseph Delaney
Sub aceeași stea de John Green
Cronicile din Narnia: Nepotul magicianului de C.S. Lewis
Arthur: Piatra magică de Kevin Crossley-Holland
Divergent de Veronica Roth
Un motan pe nume Bob de James Bowen
Endymion Spring de Matthew Skelton
Povestea uitării de Stefan Merrill Block
La răscruce de vânturi de Emily Bronte

Mâine o să apară și un TBR pentru septembrie. Între timp aș vrea să vă rog să-mi recomandați și mie câteva cărți care v-au plăcut foarte mult.. :) poate așa îmi fuge lenea.

Comentarii

  1. Incearca "cioburi de stele" sau "regatul umbrelor" :*

    RăspundețiȘtergere
  2. orice carte de la chic!! iti recomand in special: sushi pentru incepatori si dadacul

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare