Bout of Books 11.0 - Update DAY #2

 The Bout of Books read-a-thon is organized by Amanda @ On a Book Bender and Kelly @ Reading the Paranormal. It is a week long read-a-thon that begins 12:01am Monday, August 18th and runs through Sunday, August 24th in whatever time zone you are in. Bout of Books is low-pressure, and the only reading competition is between you and your usual number of books read in a week. There are challenges, giveaways, and a grand prize, but all of these are completely optional. For all Bout of Books 11 information and updates, be sure to visit the Bout of Books blog.
DAY #2

Acum citesc: 
nu știu încă ce să aleg

Cărți terminate:
„Băiatul cu pijamale în dungi” de John Boyne
„Spulberă-mă” de Tahereh Mafi
„Amintirile vraciului” de Joseph Delaney
„Sub aceeași stea” de John Green

Pagini citite de la ultimul update: 303

Pagini citite în total: 873

P.S. -

Comentarii

  1. cum ți s-a părut sub aceeași stea? îi mai faci recenzie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut! (atât cât poate să-ți placă o carte cu un asemenea sfârșit)
      Despre partea cu recenzia nu știu încă ce să zic. Nu prea am timp.. prefer sa citesc în timpul ăla. Poate după ce se termină read-a-thon-ul o să postez ceva în puțin cuvinte. Oricum, citește-o! Și apoi să te uiți și la film!

      Ștergere
  2. Trebuie sa vezi si filmul neaparat! Acum ce citesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am văzut imediat după ce am terminat de citit cartea! Ceva-mi spune că o să-l mai revăd cât de curând.
      Acum citesc primul volum al Cronicilor din Narnia.. mai am câteva pagini și cam atât cu cititul pentru ziua de azi. Am fost leneșă. :D Noroc că e și mâine o zi!

      Ștergere
    2. Si eu cauta cronicile din narnia de ceva timp dar nu le-am mai gasit in stoc pe nicaieri :(

      Ștergere
  3. Baiatul cu pijamale in dungi are cumva legatura cu evreii?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare