Bout of Books 11.0 - Update DAY #1

 The Bout of Books read-a-thon is organized by Amanda @ On a Book Bender and Kelly @ Reading the Paranormal. It is a week long read-a-thon that begins 12:01am Monday, August 18th and runs through Sunday, August 24th in whatever time zone you are in. Bout of Books is low-pressure, and the only reading competition is between you and your usual number of books read in a week. There are challenges, giveaways, and a grand prize, but all of these are completely optional. For all Bout of Books 11 information and updates, be sure to visit the Bout of Books blog.
 DAY #1

Acum citesc:
„Sub aceeași stea” de John Green

Cărți terminate: 
„Băiatul cu pijamale în dungi” de John Boyne
„Spulberă-mă” de Tahereh Mafi
„Amintirile vraciului” de Joseph Delaney

Pagini citite de la ultimul update: 570

Pagini citite în total: 570

P.S. Știu că „Băiatul cu pijamale în dungi” nu făcea partea din plan, dar pentru că nu terminasem cartea până la începerea read-a-thon-ului, am inclus-o și pe aceasta cu numărul de pagini rămase. Legat de conținut.. de ce unii autori vor să le frângă inimile cititorilor săi?! Zău acum! John Boyle, așa ceva nu se face! Iar „Amintirile vraciului”.. plăcerea mea vinovata. Norocul meu că e micuță și a intrat fără probleme în ultima oră a primei zile.

Comentarii

  1. nu vrei sa stii de cat timp tot zic ca citesc "baiatul cu pijamale in dungi" si tot nu am facut-o... am cumparat cartea, sta frumos in raft si cam atat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic să o iei de acolo și să o citești. :)

      Ștergere
    2. Si eu zic la fel. E intr-adevar foarte frumoasa. Trista, dar foarte frumoasa! Parca mi-ar fi placut totusi sa aflu mai multe despre "Colonel"

      Ștergere
  2. se pare ca ai inceput bine!!! bravo!! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare