Bout of Books 11.0 - Update day #7 + Wrap Up

The Bout of Books read-a-thon is organized by Amanda @ On a Book Bender and Kelly @ Reading the Paranormal. It is a week long read-a-thon that begins 12:01am Monday, August 18th and runs through Sunday, August 24th in whatever time zone you are in. Bout of Books is low-pressure, and the only reading competition is between you and your usual number of books read in a week. There are challenges, giveaways, and a grand prize, but all of these are completely optional. For all Bout of Books 11 information and updates, be sure to visit the Bout of Books blog.
 Cărți terminate: 
„Băiatul cu pijamale în dungi” de John Boyle
„Spulberă-mă” de Tahereh Mafi
„Amintirile vraciului” de Joseph Delaney
„Sub aceeași stea” de John Green
„Cronicile din Narnia: Nepotul magicianului” de C.S. Lewis
„Arthur: Piatra magică” de Kevin Crossley-Holland
„Divergent” de Veronica Roth
„Un motan pe nume Bob” de James Bowen

Total pagini: 2167

P.S. Parcă aș fi vrut să citesc mai mult în ultimele două zile, ca să ajung și la cartea lui Lauren Kate, dar sunt mulțumită cu ce-am făcut până la urmă! Nu m-am ținut eu chiar de TBR-ul pe care-l făcusem dar am sfârșit prin a citi cărți foarte bune! Mă bucur că am citit „Sub aceeași stea” și acum parcă fac și eu parte din populația planetei - aceeași poveste cu „Divergent”. Cât despre „Spulberă-mă” nu știu dacă să mai aștept continuarea în română sau să continui trilogia în engleză.. vreau să știu ce se mai întâmplă!!!

De mâine încep cititul pentru End of summer read-a-thon și abia aștept întâlnirea cu Endymion Spring! Probabil și acest TBR se va transforma într-o lista complet diferită pentru că aștept „Crescendo” și nu intenționez să o pun în așteptare! :)

Comentarii

  1. Salut, te invit la un concurs. Sunt sigura ca o sa-ti placa. Premiul este o carte. Te astept sa te inscrii.
    http://367dezile.blogspot.ro/2014/08/castiga-un-blind-date-cu-o-carte.html

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca ai citit foarte mult si asa! felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! >:D<
    Eu cred ca astepti in zadar sa apara contiunarea de la Spulbera-ma si la noi, mai bine o citesti in engleza, e minunata! Esti team Adam sau team Warner?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.. așa voi face! :D Deocamdată team Adam deși au fost multe părți în care-mi plăcea rău Warner :)) aștept să văd ce se mai întâmplă în continuare.

      Ștergere
    2. Nu vreau sa-ti dau spoilere, dar sigur o sa schimbi tabara :))

      Ștergere
    3. Buna, ti-am lasat un mesaj pe pagina de facebook a blogului, ai putea, te rog, sa-l citesti? :)

      Ștergere
  4. Bravo! Woah, ai citit ceva intr-o saptamana (ceva mai mult).
    Eu am citit 1000 si ceva la un maraton de genu, dar tu... woaa.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare