End of summer read-a-thon (25-31 august)

Înainte să încep pregătirile pentru Bout of Books 11.0 (să-mi aduc teancul de cărți în pat, să-mi fac un ceai, etc.) mi-am amintit că azi e duminică și trebuie să postez TBR-ul pentru End of summer read-a-thon. Acesta este organizat de Leontina, care ne propune și câteva obiective de atins: 
  1. O carte pe care vrei să o citești de mult, dar nu ai făcut-o încă.
  2. O carte scrisă de un autor român.
  3. O carte despre care nu știi prea multe.
  4. O carte care să aibă peste 400 de pagini.
TBR-ul meu arată cam așa (în ordinea obiectivelor):
  1. Endymion Spring de Matthew Skelton (cartea asta stă pe rafturile bibliotecii mele de ani buni)
  2. Am să te iubesc până la sfârșitul lumii de Marius Tucă (știu că trișez puțin pentru că e de fapt o recitire și e vorba de poezii deci n-am prea mult de citit, dar oricare alta m-ar încetini - știți relația mea cu autorii români...)
  3. Școala de vrăjitorie de E. Rose Sabin (pe lângă indiciul din titlu n-am nici cea mai vagă idee la ce să mă aștept)
  4. O păpușă sau alta de Sophie Hannah (un thriller cu 501 de pagini)
Spor la citit tuturor celor care participă! :)

Comentarii

  1. nu credeam ca mai stie cineva de endymion spring... am citit-o eu acum cativa ani si mi-a placut foarte tare! pacat ca restul volumelor nu au mai fost publicate.. :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare