Bout of Books 11.0 - Update DAY #4

 
The Bout of Books read-a-thon is organized by Amanda @ On a Book Bender and Kelly @ Reading the Paranormal. It is a week long read-a-thon that begins 12:01am Monday, August 18th and runs through Sunday, August 24th in whatever time zone you are in. Bout of Books is low-pressure, and the only reading competition is between you and your usual number of books read in a week. There are challenges, giveaways, and a grand prize, but all of these are completely optional. For all Bout of Books 11 information and updates, be sure to visit the Bout of Books blog.
DAY #4

Acum citesc:
„Divergent” de Veronica Roth

Cărți terminate:
„Băiatul cu pijamale în dungi” de John Boyle
„Spulberă-mă” de Tahereh Mafi
„Amintirile vraciului” de Joseph Delaney
„Sub aceeași stea” de John Green
„Cronicile din Narnia: Nepotul magicianului” de C.S. Lewis
„Arthur: Piatra magică” de Kevin Crossley-Holland

Pagini citite de la ultimul update: 426

Pagini citite în total: 1485

P.S. Se pare că nu aveam starea necesară pentru cartea Veronicăi Roth, dar într-un final am rezolvat problema cu ajutorul lui Arthur. Acum nu știu dacă să încerc iar „Divergent” sau să trec la „Damnare”.. decizii decizii!

Comentarii

  1. Eu ti-as spune sa reincerci cu Divergent, mie mi-a placut mult.
    Spor la citit! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos de sfat! :* Azi am terminat-o. Foarte bună!!

      Ștergere
    2. Ma bucur ca ti-a placut :) Lectura placuta in continuare! >:D<

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare