Despre cum calc eu strâmb și Bout of Books 11.0 read-a-thon

Păi da.. merit să fiu judecată! Copilașul meu, acest blog, s-a supărat pe mine când a văzut că am început să-l înșel cu un altul. Ce-i drept, din când în când mă simt foarte atrasă de Wordpress și un blog pe respectivul site mi se pare o idee foarte bună! Apoi, când totul este aranjat, blogul nou e la locul lui și toate cele, încep să simt lipsa multor lucruri pe care numai Blogger mi le poate oferi. Așa se întâmplă absolut de fiecare dată, dar eu nu mă învăț minte niciodată! Nu pot să-mi explic cum multe din blogurile pe care le urmăresc de pe Wordpress arată atât de bine dar eu nu mă pot înțelege cu un aspect care să mă mulțumească sau cu alți factori. Se pare că pur și simplu compatibilitatea mea cu site-ul numit mai devreme nu prea există. 

Revenind la copilașul meu, căruia îi place să fie singur la părinți după câte îmi dă de înțeles, voi muta postarea despre Bout of Books 11.0 aici ca familia să fie fericită. 

The Bout of Books read-a-thon is organized by Amanda @ On a Book Bender and Kelly @ Reading the Paranormal. It is a week long read-a-thon that begins 12:01am Monday, August 18th and runs through Sunday, August 24th in whatever time zone you are in. Bout of Books is low-pressure, and the only reading competition is between you and your usual number of books read in a week. There are challenges, giveaways, and a grand prize, but all of these are completely optional. For all Bout of Books 11 information and updates, be sure to visit the Bout of Books blog.
Ultimul read-a-thon la care am participat a fost „BookTube-a-thon”-ul. În același timp a fost și prima mea experiență de acest gen. Evident că nu am reușit să termin toate cărțile pe care îmi propusesem să le citesc, dar săptămâna respectivă a fost frumoasă – cu tot cu presiunea caracteristică – pentru că am citit cărți care mi-au plăcut mult, pe care altfel cel mai probabil nu le-aș fi citit nici până în momentul de față. Așa că m-am decis să particip la fiecare read-a-thon de care dau – chiar dacă nu termin toate cărțile pe care mi le propun, sunt mai motivată, citesc mai repede și mai mult iar dacă asta nu e ceva de bine, atunci nu știu ce ar putea să fie!

Acum să trecem la Bout of Books...

Menționez că nu voi face niciuna din provocări și nici nu voi participa la giveaways pentru că prefer să folosesc timpul alocat acestora, citind. Cum scrie și mai sus, acest read-a-thon este o competiție între tine și numărul obișnuit de cărți pe care le citești într-o săptămână. În cazul meu – depinde și de cărți ce-i drept… – citesc cam patru cărți pe săptămână. Există și săptămâni în care citesc doar una, sau săptămâni în care cheful meu pentru citit este absent și n-aș putea să termin nici măcar o carte cu benzi desenate – dar asta e altă poveste. Pentru că alegerea cărților depinde doar de cel care participă și nu avem un fel de obiective de atins, doar să citim cât mai mult, mi-am ales cărți din categoria „chiar vreau să le citesc dar le amân fără niciun motiv logic”.

Acestea fiind spuse, TBR-ul meu arată cam așa: 
  1. Divergent de Veronica Roth
  2. Arthur: Piatra magică de Kevin Crossley-Holland
  3. Damnare de Lauren Kate
  4. Sub aceeași stea de John Green
  5. Spulberă-mă de Tahereh Mafi
Ca plan de rezervă, în caz că una din cele cinci cărți nu mă atrage suficient și îmi încetinește ritmul, mă voi apuca de „Secretul vraciului” – al treilea volum din Cronicile Wardstone pe care mi-am propus să le recitesc. Și „Damnare” e la a doua citire dar pentru că nu îmi mai amintesc mare lucru din acțiune, pot trece cu vederea.

Cam așa arată planurile mele pentru perioada 18-24 august. Dacă participați... spor la citit! 

P.S. În curând - cred că duminică - voi posta și TBR-ul pentru End of summer read-a-thon organizat de Leontina. Acesta începe exact când se termină Bout of Books, adică pe 25 august așa că.. da.. o să fie fun! :)

Postări populare