You still hold the hey

Hmm.. păi da, horoscopul m-a avertizat încă de dimineață că urmează o perioadă nu tocmai drăguță. Nu mi-a colorat viitorul în negru dar m-a lăsat să aflu că oricât de bine mi-ar fi mers până acum, ziua de azi nu o să intre în „top 3 zile fericite”. Nu știu ce să spun despre asta. A fost așa, acum un zâmbet, acum o încruntătură - și am tot ținut-o așa. Fiindcă ziua nu s-a terminat și eu nu am de gând să spun „poate ziua mea să meargă mai prost de atât?!” încă nu am decis cine a câștigat - zâmbetul sau încruntătura?!

Cred că am rămas tot în pom, și pomul tot în aer. Da, știu că ar trebui să simt cu totul altceva dar poate ăsta e momentul în care se va termina un capitol, spre binele clasei a 12-a care urmează să vină. Așa cum spunea Blair, anul ăsta am ales cu inima, anul viitor îmi voi folosi creierul - s-a simțit cam neglijat bietul. Nici nu pot să-l condamn, adică cine să mă mai înțeleagă și pe mine? Singurul răspuns care-mi vine în minte acum este M. - parfumul florilor de liliac. Norocul meu că acolo unde este el apare dintr-o dată liniștea, răbdarea, calmul și sinonimele lor. M-aș putea numi norocoasă dar nu voi fi chiar așa optimistă știind cât de repede se schimbă vremea pe planeta învârtită de mine.

Să spunem că am găsit tipul potrivit ai cărui demoni se joacă perfect cu ai mei. Sau, să spunem că începutul verii pur și simplu m-a amețit și constrâns. Oricum ar fi, toate rezultatele arată că a început vara, anotimpul în care micșorez doza, așa cum spunea profa de psihologie acum un an. Îmi place să cred că am de ales, dar nu văd așa de clar între ce și ce așa că apelez la acceptarea realității și îmbrățișarea ideii că poate m-am înșelat eu. Da, ai citit bine. Mi s-o fi părut. Ca să nu mai spun că scorpia mi-a întrecut așteptările - în sensul bun.

Anul trecut, o postare pe aceeași temă am scris-o pe 15 iunie. Se pare că de data asta rețeta care-mi recomandă micșorarea dozei a ajuns la mine mai devreme. Nu-i bai, am timp și acum am și susținere. Ca să fiu sinceră, și vara asta aș merge tot pe risc, dar va fi un risc asumat în doi. Nimic mai plăcut - alături de o limonadă și probabil puțin gin, întotdeauna gin. 

Postări populare