Be who you like as long as you mean it

Frumoase și ploile, dar bombardamentul de azi este departe de clișeul unei ploi de vară prin care poți dansa visând la un curcubeu. Trebuie să recunosc că pentru câteva momente am avut impresia că ninge într-un fel mai violent dar mă așteptam ca pătura de biluțe înghețate care deja se așezaseră îndrăznețe peste tot, să țină ceva. Din fericire nu s-a întâmplat și ne-am întors la ziua inițială de vară.

Am avut un weekend prelungit și chiar dacă aș putea, nu l-aș schimba cu nimic - chiar și știind că mâine e foarte probabil să fiu linșată, pentru că mulți stau la rând, a fost weekend-ul meu prelungit! Timp numai bun în care puteam să citesc cât aveam poftă. Nu mi-au ieșit planurile chiar așa cum îmi imaginam dar totul e bine când se termină cu bine. 

Încă mă gândesc la concursul ăla și la cum o fi decurs. Probabil ăsta va fi subiectul sensibil mâine și presimt că va trebui să apelez la toate dulcegăriile din lume pentru a șterge rușinea. Ei bine, poate vara asta chiar va fi pe risc - cel puțin până începe vacanța. Nu mă încântă gândul zilelor călduroase și îmi e dor de iarnă și de rujul roșu care oricât aș încerca să-l mai integrez în peisaj acum, nu merge. Tot cu albul zăpezii se asortează mai bine. Ca să nu mai spun de tocuri! Și îmi e dor de ele! Dar vara mi se pare simplă, banală, încărcată cu balerini și cât se poate de colorată - poate mult prea colorată ca să-și mai aibă locul și alte pete păcătoase. Of! Vreau pulover-ul meu negru și pufos cu botinele negre cu talpă ortopedică și rujul roșu - eternal flame! Știindu-mă, cred că florile mov care domină cromatica încăperii mi-au adus toate astea în minte. Hmm.. o ninsoare liniștită pe care o poți vedea numai dacă privești atent la felinarele de pe străzi în timp ce savurezi o ciocolată caldă.

Am făcut o pauză ca să nu pierd ceva din episodul de astăzi din „Pretty little liars” și mi-am uitat toate ideile - nu că ar fi fost multe și puse în ordine, după cum s-a văzut și până acum. Gata cu amânarea! Mâine vin cu o recenzie! Partea proastă e că niciodată cuvintele potrivite nu sunt de găsit atunci când îți place o carte foarte mult! Wish me luck!

Postări populare