Don't cry because it's over, smile because it happened

Okay. Chiar dacă majoritatea pot spune că au început să se bucure de vacanță, iar eu realizez că mai trebuie să treacă destul timp până să spun asta, nu privesc spre jumătatea goală a paharului. De fapt, m-am decis să mă concentrez mai mult pe aici și acum decât pe atunci și acolo. Cine spune că practica nu are și ea părțile ei bune, se înșeală!

Nu știu dacă motivul optimismului care m-a îmbrățișat de câteva zile este cartea pe care-am început-o recent, temperaturile ridicate sau pur și simplu îmi e prea lene să mă gândesc la lucrurile negative. Una peste alta, îmi place starea asta. Știți voi, când vreți să tratați totul cu calm și parcă aveți timp pentru orice și oamenii sunt buni, lumea e roz și plină de unicorni. Țin să menționez că fiecare unicorn trebuie să-și aducă propriul curcubeu!

Abia aștept să postez recenzia! Până atunci: HOPE. LOVE. DREAM. BELIEVE. STAY.

Postări populare