The truth will set you free, but first it will piss you off

- Deci, draga mea Ella, să înțeleg că ai ajuns tot de unde ai plecat?
- Dacă ăsta e felul tău prin care vrei să mă demoralizezi, să știi că de data asta nu-ți iese. Totuși, ca să nu spui că sunt pusă pe harță - cum consideri de obicei  - nu, cu siguranță nu am ajuns de unde am plecat. Am făcut mulți pași înainte și am de gând să mai fac. Acum am pentru cine.
- Ca psiholog, trebuie să-ți reamintesc să trăiești în primul rând pentru tine! 
- Știu, fac și asta, numai că e mult mai ușor s-o faci pentru alții. Cel puțin mie îmi este mai ușor așa. Să știi că sunt persoane care te susțin și să vrei să-i faci să simtă că meriți susținerea lor.
- Simțul meu nu prea mă înșeală, iar acum îmi spune că tot cu capul în nori ești copilă. Ce poți să-mi spui despre el, noul-vechi sau vechiul-nou?
- Îți pot spune despre el tot ce-ți pot spune și despre mine. Nu știu dacă este vechiul-nou sau noul-vechi; nu pare să aparțină niciunei variante. Este pur și simplu el, nici nou, nici vechi, doar prezent. 
- Și cum rămâne cu planetele, oglinda spartă și mărțișorul din cais? Ca să nu mai spun de vise, incertitudine și răbdare? 
- Ți-ai răspuns la întrebare fără să vrei bătrâne. Nu rămâne nimic din ele, sunt incertitudini, nu? Totuși, sunt curioasă dacă mărțișorul încă este acolo. Mâine mă voi duce să verific, doar de dragul vremurilor trecute.
- Din vorbele tale, nu par așa trecute vremurile alea...
- Te înșeli bătrâne, sunt trecute! Și chiar de n-ar fi încă, pentru că oricât aș vrea nu pot șterge totul numai pentru că vreau, sunt hotărâtă de data asta să mă concentrez pe ceea ce merită cu adevărat! Știi tu, oamenii care îți dau motive să lași orgoliul, să fii tu, fără nicio mască uzată! 
- Deci revenim la ruj roșu pentru zile negre?
- Ai un simț al umorului... deosebit. Dar da, poți spune și așa.
- Pentru că te va ucide?
- Pentru că mă va face să vreau să supraviețuiesc.

Postări populare