LOVE SUCKs

La dracu și cu zilele ca asta. Zi în care aveam un plan bine stabilit! Să intru pe blog și să scriu despre incredibila, geniala, superba carte „Fetița prietenei mele” pe care am terminat-o prea târziu ca să mă pot apuca de recenzie imediat. Oricum, neimportant. Și tu ce ai făcut? Ce faci de obicei, mă sucești în toate părțile, după care pari liniștit și neinteresat, apoi mai sunt și prietenii tăi băgăcioși! Tare-aș vrea să știu ce e așa interesant pentru un băiat să citească ceva ce n-ar trebui. Pentru că, oricât aș încerca să te fac să pari nevinovat - cei drept tu ai plecat de la locul crimei - nu ești! În cel mai bun caz ești complice ceea ce în momentul de față nu mi se pare cel mai bun rol al tău.

Dar îl am pe el care e atât de compatibil cu tot ce mi-aș fi dorit vreodată și nu mă pot bucura de asta pentru că profesorii nu știu să citească bine catalogul - pe scurt sar copiii pe care n-ar trebui să-i sară și îi strigă pe cei agățați de dorințele planetelor. Că tot a venit vorba de asta, ce logică a avut mă? Informații cerute de dragul de a-și auzi vocea? N-are sens domne, n-are sens! Partea cea mai proastă e că el nu merită asta (iar). Și ca să nu pară că am uitat de mine, nici eu nu merit asta. 

Acum ce facem? Ne întoarcem de unde am plecat și revenim tot aici ca să ne mai întoarcem iar și iar? Pentru că sincer, mi s-a luat! 

P.S. Știu că regula e să nu umbli în poșeta unei femei, dar știți dragilor.. se aplică și pentru SMS-uri. Zău. 

Postări populare