Leapșa „2014 review”

Am luat această leapșă de la Ghanda.

1. Care este cea mai fericită amintire din anul 2014? 
Nu mă pot lăuda cu o memorie foarte bună așa că voi scrie singurul lucru care mi-a apărut în minte imediat cum am citit întrebarea: festivitatea de absolvire a clasei a 12-a.

2. Care e cel mai trist lucru care ți s-a întâmplat anul trecut?
Răspunsul ăsta e ușor: anul trecut am terminat liceul (da, chiar e același răspuns ca la prima întrebare).

3. Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat?
„Schimbare”.

4. Ce dorință ți s-a împlinit anul trecut?
2014 nu a fost chiar anul dorințelor pentru mine, așa că nu găsesc un răspuns acceptabil.

5. Care este realizarea pe care nu vrei s-o uiți?
Știu că nu pare cine știe ce, dar faptul că am luat bacul la matematică este o realizare numai bună de amintit! :) 

6. Câte cărți ai citit anul trecut?
Agenda mea spune că 59, adică mult mai puține față de anii trecuți. Dar asta mă motivează să recuperez anul ăsta. 

7. Care a fost cea mai bună carte citită în 2014?
„Băiatul cu pijamale în dungi” de John Boyne. Chiar dacă finalul era previzibil, l-am negat până am ajuns să-l citesc. Mi-a frânt inima! Cine scrie astfel de cărți?! (nu răspundeți la asta)

8. Dar autorul care te-a impresionat ce mai mult?
Erin Hunter. Universul creat de această autoare mi se pare genial! Abia aștept să mă întorc printre pisicile războinice!

9. Care este cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit anul trecut? 
Nu este un citat descoperit anul trecut dar este citatul meu preferat:
 Unicul gând al vieții mele este el. Dacă totul ar pieri și n-ar mai rămâne decât el, eu aș continua să exist; iar dacă totul ar rămâne și el ar fi nimicit, Universul s-ar transforma într-o uriașă lume străină mie și mi s-ar părea că nu mai fac parte dintr-însa. Iubirea mea pentru el e asemenea stâncilor eterne de sub pământ: nu prilej de încântare, ci necesitate. Eu sunt EL. EL e mereu, mereu în mintea mea, nu ca o plăcere, așa cum nici eu nu sunt o plăcere pentru mine însămi, ci ca propria mea ființă.
La răscruce de vânturi de Emily Bronte
10. Care carte citită anul trecut ți-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare?
Mai e nevoie să scriu „Fluturi” de Irina Binder?!

11. Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2014?
Întrebarea asta deja râde cu lacrimi de memoria mea. Voi face la fel ca la primul răspuns. Primul film care mi-a venit în minte: Dracula - Untold.

12. Care este cea mai frumoasă melodie pe care ai descoperit-o în 2014?


13. Regreți ceva de anul trecut?
Cu siguranță! Au fost multe situații favorabile pe care le-am ocolit din comoditate.

14. Ce ai învățat din experiența adunată în anul care s-a încheiat?
Răspunsul ăsta poate fi dat chiar de dr. House: „Wanting to believe the best about people doesn't make it true”!

15. Scrie o dorință pentru 2015.
Îmi doresc ca 2015 să nu fie un 2014s! 

Evident că această leapșă poate fi luată de oricine dorește. Cu cât mai mulți, cu atât mai bine! 

Comentarii

Postări populare