Explozie târzie

Bună treabă! Am șters un playlist ca să fac altul. Am aruncat un nume ca să-l caut acum. Am ocolit un loc ca să mă trezesc fix în mijlocul lui. Bună treabă!

Ca să fiu optimistă pot spune că melodiile sunt mult mai bine alese acum. Ca să fiu optimistă pot spune că nu mai am atât de multă informație de adunat, de analizat. Ca să fiu optimistă pot spune că - poate - sunt exact acolo unde trebuie să fiu.

Cică citești, nu ești o „oarecare”. Dacă e adevărat - lucru de care mă îndoiesc ca un hater veritabil - e de rău. Luminița de la capătul tunelului ar fi să citești cărți despre care eu să am o părere proastă. Apoi, dacă e așa cum bănuiesc eu, adică nu citești, evident că primești o bilă neagră pentru asta. Înțelegi? Nu contează care e realitatea cât timp eu am bile negre cu numele tău pe ele.

Iar ca să vină ca un capac peste toate astea: se apropie sesiunea. Trebuie să recunosc că era mult mai ușor să învăț când te puteam vizualiza drept Crypto. Nici nu mă mai oboseam să-mi amintesc detaliile scrise de Ion Barbu. Pur și simplu îți povesteam viața. Acum nu pot să te pun în locul vreunui Freud sau Skinner. Deși, ar fi ușor cu Freud.. îmi e cât se poate de antipatic.

Apropo, că tot sunt la capitolul ăsta, pentru toți elevii de liceu care se plâng că vine bacul (niciodată bac-ul!): vă înțeleg, dar nu știți despre ce vorbiți! Nu aveți idee ce vă așteaptă! - mă rog, poate nu ar fi atât de rău dacă n-aș fi eu incredibil de leneșă, dar să nu atingem subiectul ăsta. 

Printre sugestiile de îmbunătățire a blogului au fost câteva cereri pentru cronică de film/serial. Am început cu asta ca să-mi manifest fericirea legată de o informație pe care tocmai am citit-o. Pe lângă faptul că multe din serialele pe care le urmăresc nu au fost anulate (!!!), tocmai am aflat că va fi un sezon 2 pentru „The Strain”, ceea ce e fabulos pentru că mie îmi place mult serialul ăsta! (Guillermo del Toro, I love you!)

Am menționat cronica de film/serial și pentru că intenționez că adaug asta în curând. Chiar azi am văzut „O noapte la muzeu 3: Secretul faraonului” și mă bate gândul să scriu ceva despre film. Poate chiar zilele următoare. 

Aaaa, mă bucur că m-am putut concentra pe un singur subiect și că n-am ajuns de la ceva la cu totul altceva! :)

Comentarii

Postări populare