Bout of Books 12.0 read-a-thon

The Bout of Books read-a-thon is organized by Amanda @ On a Book Bender and Kelly @ Reading the Paranormal. It is a week long read-a-thon that begins 12:01am Monday, January 5th and runs through Sunday, January 11th in whatever time zone you are in. Bout of Books is low-pressure. There are challenges, giveaways, and a grand prize, but all of these are completely optional. For all Bout of Books 12 information and updates, be sure to visit the Bout of Books blog. - From the Bout of Books team
Așa cum spuneam și data trecută, în postările de la Bout of Books 11.0, acest read-a-thon este o competiție între tine și numărul obișnuit de cărți pe care le citești într-o săptămână. Voi alege același număr de cărți ca data trecută - cinci.

Acestea fiind spuse scrise, TBR-ul meu arată așa:
  1. Clubul morților de Charlaine Harris
  2. Orașul borcanelor de Arnaldur Indridason
  3. O dragoste tragică - destinul ultimului Romanov de Dora Levy Mossanen
  4. Eroare judiciară de Anne Holt
  5. Tăietura finală de Veit Etzold
În caz că vreuna din cărți mă va încetini o voi înlocui cu altceva care să mă atragă în momentul respectiv. Cel mai probabil alegerea va fi Prințul din negură de Carlos Ruiz Zafon, pentru că o am în vedere de mult timp și e vorba de Carlos Ruiz Zafon! Alte explicații nu mai sunt necesare. :)

Cam acestea sunt planurile mele pentru perioada 5-11 ianuarie. În caz că participați, spor la citit! 

Comentarii

Postări populare